Sizce serbest piyasa ekonomisi, açgözlülük ekonomisine mi döndü?

Serbest piyasa, arz-talep ilişkisine dayalı bir sistemdir. Devletin müdahalede bulunmadığı ya da minimum seviyede müdahalede bulunduğu piyasa şeklidir. Fiyatların resmi bir sürecin sonunda belirlendiği serbest piyasalarda, rekabet ortamı her zaman vardır diyeceğim ama şu an büyük şirketler birleşerek aynı fiyat politikası uygulamaya koydu yani hepsi ürünleri aynı ve yüksek fiyata satarak rekabet ortamını bitirdi eskiden farklı fiyatlara bulabildiğiniz bir çok ürünü şu anda şirketlerin tekelleşmesi ile her yerde aynı fiyata görüyorsunuz...

Sizce serbest piyasa ekonomisi, açgözlülük ekonomisine mi döndü?
Sizce serbest piyasa ekonomisi, açgözlülük ekonomisine mi döndü?
Sizce serbest piyasa ekonomisi, açgözlülük ekonomisine mi döndü?
Cevapla