Para & Ekonomi Ziraatten kendime para yatirmak istiyorum nasil yatiririm? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Bankamatikte hesap no yazan yere banka kartinin ustundeki rakamlari mi yazicaz? Güncellemeler+1 yıl Yardim help help helpp Ziraatten kendime para yatirmak istiyorum nasil yatiririm? Cevapla Banka Soruları Kredi Kartı Soruları Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Tecrübeli910498 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl kart varsa katla yatır yoksa kendi hesabıma para yatırmak istiyorum de TC ile giriş yap yatir 0 13 Yorumla Soran +1 yıl Hesap no ya ne yazicaz onu soruyorum hesap no ne demekhangisi kimlihimi yaziyorum hesap no yaz diyo Yorumla Soran +1 yıl Kartla 40 banknot ve ustunu istiyoz Yorumla Tecrübeli910498 +1 yıl mobil uygulamadan girdiğinde hesaplarım bolumunde yazar o Yorumla Soran +1 yıl Tr ile yazanin ustundr olan mi Yorumla Tecrübeli910498 +1 yıl 7-8 haneli kısa bir sayi Yorumla Soran +1 yıl Bak ornek yaziyom randum olarak 49-12345678-5005 boyle bi sayi mi tr ile olanin ustunde Yorumla Tecrübeli910498 +1 yıl hesaplarım dedin mi ayarlarindan Yorumla Soran +1 yıl Evet ordan baktim hadi artik biri duzgunce desin valla aglicam sacma sapan konusuyo onune gelen Yorumla Soran +1 yıl Herkes farkli bisey diyor hesap no soruyorum sadece hesap no hangisi kimseye derdimj anlatamiyorum Yorumla Tecrübeli910498 +1 yıl hesaplarım tıkladığında 8 tane rakamlı bir yer zor defil aslinda Yorumla Soran +1 yıl 8 tane rakam yok 14 haneli var Yorumla Tecrübeli910498 +1 yıl bankadan yatırma şansın yok mu gir yatir Yorumla Soran +1 yıl Icerden yatirmaya 50 lira istedi. Didardan yatirmak istersen kesinti olmuyor dedi. Ben de sana verecegime 50 disardan yatirirayim dedim kendime. Gittim hallettim ordan birini bulup ogrendim artik kimseye muhtac kalmam allahta dusurmesin Yorumla
ZeKoo6148 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl ATM den 0 4 Yorumla Soran +1 yıl canım misin Yorumla Soran +1 yıl Geri zklı misinnn Yorumla ZeKoo6148 +1 yıl Bu soruyu buraya sorduğunu göre o sensin Yorumla Soran +1 yıl Hesap no kartin ustundeki mi oluyor tc yi yazdiktan sonra istiyor diyorum atm den yatir diyosun Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
kart varsa katla yatır yoksa kendi hesabıma para yatırmak istiyorum de TC ile giriş yap yatir
Hesap no ya ne yazicaz onu soruyorum hesap no ne demekhangisi kimlihimi yaziyorum hesap no yaz diyo
Kartla 40 banknot ve ustunu istiyoz
mobil uygulamadan girdiğinde hesaplarım bolumunde yazar o
Tr ile yazanin ustundr olan mi
7-8 haneli kısa bir sayi
Bak ornek yaziyom randum olarak
49-12345678-5005 boyle bi sayi mi tr ile olanin ustunde
hesaplarım dedin mi ayarlarindan
Evet ordan baktim hadi artik biri duzgunce desin valla aglicam sacma sapan konusuyo onune gelen
Herkes farkli bisey diyor hesap no soruyorum sadece hesap no hangisi kimseye derdimj anlatamiyorum
hesaplarım tıkladığında 8 tane rakamlı bir yer zor defil aslinda
8 tane rakam yok 14 haneli var
bankadan yatırma şansın yok mu gir yatir
Icerden yatirmaya 50 lira istedi. Didardan yatirmak istersen kesinti olmuyor dedi. Ben de sana verecegime 50 disardan yatirirayim dedim kendime. Gittim hallettim ordan birini bulup ogrendim artik kimseye muhtac kalmam allahta dusurmesin
ATM den
canım misin
Geri zklı misinnn
Bu soruyu buraya sorduğunu göre o sensin
Hesap no kartin ustundeki mi oluyor tc yi yazdiktan sonra istiyor diyorum atm den yatir diyosun