Neden her maaş zammından sonra bir şeylere zam geliyor?

Geride bıraktığımız ay içinde asgari ücrete, memur ve emekli maaşına bir zam geldi. Daha zamlı maaşı alır almaz yeniden ürünlere zam geldi. Ben hükumeti savunmuyorum çok özür dilerim olanın bitenin döviz kurundan tutun da petrol fiyatlarına varana kadar her şeyin farkındayım. Ancak bu dönem içinde dolar aynı fiyat petrol ayni fiyat olmasına rağmen neden bile isteye firmalar zam yapıyor. 3 kuruş asgari ücrete zam geldi diye iğneden ipliğe neden zam yapıyorlar. Bu serbest piyasa olmaz olsun bir önce bu uygulamadan vazgeçilmeli burada tek bir taraf devamlı mağdur oluyor o da vatandaş. Esnaf ve firma ya da fabrika zamı koyup geçiyor hiç birde mağdur olmuyor ama sabit gelirli vatandaş mağdur oluyor.

Neden her maaş zammından sonra bir şeylere zam geliyor?
Cevapla