Bankada altın hesapta mı birikim yapsam yoksa yarım altın mı alsam?

Benim şu an bankada yarım altına yetecek kadar bir birikimim var. Bankada biriktirmek benim için daha iyi çünkü evde saklayacak bir yerim yok. Ama bir arkadaşımla da bankada altın biriktirmek ile ilgili biraz konuşmuştuk bana devlet benim ne kadar birikimim olduğunu neden bilsin demişti ve bana mantıklı geldi. Her ay elime belli bir miktarda para geçmiyor 3 bin kusür lirayı da bir yıl ds anca topladım diyebilirim yine buna da şükür. Şey yapmayı düşünüyorum şu an param yarım altına yetiyor altını bozdurup gidip kuyumcudan yarım alayım. Sonra elime geçen 5-10 lira her ne kadarsa altın olarak bankaya yine atarım böyle biriktirir yine çeyrek, yarım hangisi gelirse yine bozdurup onu alırım. Amacım geleceğim için birikim yapmak bozdurmayı düşünmüyorum açıkçası. şu an ne yapmayım sizce çok kararsızım.
Bankada altın hesapta mı birikim yapsam yoksa yarım altın mı alsam?
Cevapla