AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
Burada göz göre göre para verilme var. Bu kadar hassas kalbe sahip olmanız sizi yorar.
İlk defa böyle birey yaşadım belki de insanları çok tanımadığımdan dır bu işte biraz daha pişmem gerek acemiyim
Evet olabilir böyle şeyler. Bir daha aynı hataya düşmezsiniz zaten
Kesinlikle bu korku bana yetti başka birey olur mu hesabım göründü falan diye bundan sonra herkese gülümsemiycem
Emrine dolandırma ipe dolayıp seni yumurtaya batırmış yumurtalı ekmek
Anlamadım?
Türkçesi fena dolandırılmışsın
Evet soğuk suyu çoktan içtim :(
Patlat bir Beypazarı
hahahaha :))))
allahim bu kadar a... tal insanlari neden yarattin ki
Bilmem burya yazacağına vefat edince bizzat sor :D
herkes kendine duseni anladiysa sorduk ogrendik diyelim oleyse :)
:) vay ne sahtekarlar var. sakın verme. engelle sil
Verdim soğuk su bile içtim üstüne engelledim zaten geçmiş olsun bana:)
Yok artık :) hangi şehirdesin sen?
Yeni Bi dolandırılmış kalbim dayanmaz kusura bakma :D
:) kıyamam. ben üzmem seni :)
Allah razı olsun
Başının gözünün sadakasi olsun artık sende bayağı hayırsevermişsin.
Of ya valla öyle şu an oturmuş kendime gülüyorum neysek milyarlar kayıp etmedim
Iyilik yaparken bile seçici olacaksın bu hayatta önüne gelene de yardim edilmez
Haklısın daha fazla sorun yaşamayayım bana yeter ders oldu bu korku da
Burdan dm den kendileri mesaj atıp para talebinde bulunan kizlar da var ya da kiz olarak kendilerini akıllı sanıyorlar
Ben kız olarak yolluyorum buda işin garip yanı
Eğer gerçekten gönderdiysen biraz saf iyi niyetlisin kendini kimseye kullandırma boş ver
Gönderdim haklısın boş anıma denk geldi sanırım bide karşı tarafa samimi gibiydi daha sonra parayı atınca
Eyde bu kişi neden bana yazsın daha iki gün olmuş Anne baba akrabaları Bi çevresi vardır düşüncesi geldi ama iş işten geçti
Insan istemeye utanır 40 yıllık arkadaştan istemeye utaniriz bu oldukça aşmış kendini neyse ya bi daha kimseye guvenme
Aynen öyle bana geçmiş olsun diyelim ben başka Bi sorun yaşarım diye korktum mobil bankadan
Bişey olmaz
Knk bana da bi 500 yollasana acil. kaza gecirdim ben de. dun ayagimi masaya carptim
Hemen :D
250 300 çok değil az gider ama bir daha yapmazsın bende yaptım o hatayı birdaha yapmam artık
Aynen dersimi aldım valla
Olsun sen sevabını almışsın. O dolandırmışsa bile onun vicdansızlığı
Hayır. Adama yardım etmişsin. Ve doğru bir kararda bulunmuşsun.
Kimin ne dediği önemli değil iyi yapmissin gün gelir o pra sna döner senin gibi biriyle gurur duyuyorum doğrusu
Allah razı olsun
Begeni attim sna
Ihtiyacin varsa ben gonderirim ama iyi yapmışsın
İhtiyacım yok beğeni ne ise yarıyor ki teşekkür ediyorum yinede
Begeni yazdiklarin görüşün flan iyi güzel demek icin temiz oyuzden iyi yapmissin dedim
Teşekkür ederim boş anıma geldi normalde pek yaptığım bir sey degil
O para sna geri gelecek biryer den goreceksin
bişi olmazmaz 500 gönder bana ben sana 250 nı geri veririm
yaa 2 günlük insana nasıl para verecek kadar güveniyosunuz gerçekten şaka gibi
Bencede çok haklısın
Bence kim olduğuna bağlı şahsen en yakın arkadaşımla hastanelik bile olsak borç isterse veririm samimi olmadığım birisiyse tartışmayı bırak neden borç istediğini açıklamadığı sürece vermem
Boş anıma denk geldi ya nasip işte iykide daha beteri olmadan bu kadarıyla yırttım diyorum
100 lira verirsen 150 liranı geri almanın yolunu söylerim.
yardmsever cocuk
Öyleyimdir
Olur ne 100 u gel 2000 de anlaşalım ben 2000 vereyim sen 4000 kazandır bana
benim anlamadığım nokta size gülümsemiş sizde ona gülümsemişsiniz buraya kadar eyw otobüstesiniz bunuda anladık o instayı nasıl buldu adını soyadını tahminmi etti
Yallaaannnnn yaa 😀😀
Mesleğinden dolayı kart takıyorum isim soy isim yazılı yalan değil gayet gerçekti her şey üniforma vardı artık iş yerimde degisiyoru. Üzerimi akıllandım diyelim :)
aklın başına geldiyse sorun yok ama öyle herkese para verilmez 👍
Dediğim gibi boş anıma denk geldi
tamam dikkat et 👍nerelisin sen hiç yabancı gelmiyon
Doğu Anadolu
👍👍
Benim o kadar param olsa var ya ne mutlu olurum bir sürü çikolata alırımmmmm
Öyle ya valla her gün alayımda yinede Boş anıma denk geldi ya sanırım. uzun zamandır ev iş Bi arkadaş arıyordum kendkme
Dolandırılmamışsın kardeşim, bağış yapmış sevaba girmişsin cennetin köşelerinden içinde tomurcuk memeli kadınların olduğu derelerinden tatlı içeceklerin aktığı bahçeni şimdiden rezerve ettirmişsin hayırlı olsun
Bu yaptığınız hata ama hatalar ders çıkarılmak icin vardır 😉
Aynen bende bundan sonra bu hataya düşmem teşekkür ediyorum
Soğuk su iç. İnsanlar babasına güvenmiyo bu devirde
Öyle ya haklısın
Giden gitmiştir sadece. bilgi vermediysen bir şey olmaz
Vermedim ama gitmiş oluyor mobilden zaten
Sahtekar bu tarif ettiğiniz insan, tek kuruş göndermeyin.
Fizik harika
Çoktan gitti de başka Bi sorun. olur mu acaba
@MakaracıBaşak
Matematiğim daha iyi.
@Numodelburcu34 her detayı konuşabiliriz
Mobil üzerinden bir sorun çıkma ihtimali neredeyse yok. Zaten hesabınızdan nakit çıkışı olursa doğrulama veya bilgi sistemi var. Aktif değilse aktif edin. Normal hayatınızı yaşayın.
Teşekkür ediyorum içim biraz rahatladı
Keyfinize bakın.
Borç para yollayıp sonra adamı neden engelledin? Mal mısın
Dolandırmış seni Aklında bulunsun biri para isterse en fazla vereceğin tanımadığın kişiye 50 lira olsun dolandırılirsan sadakan olsun dersin
Kesinlikle ucuz yırttım ya o a. Ne kadar isterse okadar verirdim
Hdjdhdjfhsjdhhd umarım seninle denk düşeriz bir gün, bu kadar saflık fazla
valla kız seni çarpmış gibi. hayırlısı olsun
Kız degildi oglandi aynen öyle ucuz yırttık:D
Dikkat et para için sevgiyi kullanan dolandırıcılar var kanmayın
Öyleymiş
bence bu zamanda kimseye güvenme ama bankayla ilgili bişey olsa zaten telefon numarana bildirim gelir
Oha be 2 gün önce tanıdığın birisine nasıl 250 TL verebiliyorsun inşallah başına bela olmaz. Paranı al ilişiğini kes bence abla
Bence evett..
Ben yillardir tanidigim insanlara bile vermiyorum
Bankadan ders oldu boş anıma geldi genelde ben de vermem ama
Sağlik olsun ne diyelim... hiç olmaz diyemeyiz insanin başina her şey gele biliyor :(
Öyle gerçekten bende çok büyük konuşurdum dilenciye bile para verilmesine karşıyadır ama işte böyle anıma denk geldi
Ayarlara gir profili gör de yaptın yorumu sil ancak öyle yorum gelmez silmezsen yorum gelir
Teşekkür ediyorum
Rica ederim
muhtemelen yakışıklı biri değil mi, çirkin olsa bu sapık neden bana gülümsedi dersiniz
Geçmiş olsun... Dolandırıldın bile
Aynen öyle oldu
Artık türk kızlarından ümidim kalmadı
Rus kızlarına yönel
Rus degil baska ülkenin kızlarına yönelecem
Keşbiş olsun kardeşim
Teşkür kardeşim
Doğru düzgün tanımadan neden borç veriyorsun ki
Hende aynısını kedime sordum
Herzaman temkinli ol her gülene kanma
Haklısın öyle
Alınma ama kardeşim çok safsın
He ya bazen saflık tutuyor alınmadım
İnsanlar nankör dür menfaat uğruna yanında olur yalnız yaradana güvene
Kendin için, vatan, dinin için yaşa.
Kimseye borç verme alma
Para dostluğu bitirir
Para kadar pislik bir araç yok
Kesinlikle öyle demektir çıkacağı varmış zaten ben parasında değilim. Ya daha çok manevi etkilendim oda bj yandan iy oldu ucuz atlattim
Büyük bir olasılıkla.
Olasılık yok kesin dolandiriciydi
Senin gibi canım olmasına hiç şaşırmıyorum
Anlamadım
Ya diyorum ki bana da biraz para lazım versene
Olur neden olmasın ne kadar isterdin
Vallahi oğlumu sünnet ettireceğim bin lira eksik
Yani biliyorum göndermeyeceğiz sadece laf olsun diye soruyorsun Herkes böyle yapıyor zaten benim en yakındaki insanlar yardım etmedi ki sen ne ediyorsun değil mi
Demek ki neymiş Lafla peynir gemisi yürümezmiş değil mi
Dolandırmış seni. Kimseye para verme.
Öyle
E şu an aranız nasıl? Konuşmuyor musunuz
Hayır dolandırıcı net bilgi daha fazlasını istedi ve engelledim boş anıma denk gelmişti mantıksızlık hata olduğunun farkındayım alla ha şükür daha fazlasını ysamadim
Olan olmuş yaa uzak durmak en iyisi
Aynen nasipte öte yandan yom demekki böyle yaşamam lazımmış
Sadece gülümsedi mi? Ben kahkaha atarım sana :(
Olur beklerim gel:D
Biraz öyle olmuş 😂😂
Baya öyle oldu :D
Yeni tanıdığın birine borç vermemelisin
Evet is isten geçti
1 kuruş bile vermem ne dostuma ne yabancıya
Haklısın bencede öyle si daha iy
Sen yengeç burclumusun
Balik
Benim iyi niyetinin sürekli sürekli suistimal edilmesi beni kaç kez sıkıntıya soktu burdan bile tanıştığım kaç kişi ol du inan canım çok yandı bu sendeki durumun aynısı bende var benimki daha beter milyarlarca kiredi kullandirttim ben ama zararini ben çektim
Senin olaylar zormuş bende meblağ düşük üstelik para gitti diye değil daha fazla bisey olur mu korkusundan burya yazdı. Oda ulasamiyormus
Daha fazla ne olabilirki ilgilenmez sen bu adamla
Hani parayı yollayın a mobilden bazı bilgilerinde gidiyor ya ondan dolayi
Mobilden sadece cep bank yaparsın birde iban hesabına atarsan iban çıkar ondanda hiç bir şey olmaz merak etme ayda onlarca kişi bana para atiyo hiç bir olmaz
Teşekkür ediyorum
At bir 100 dolar reyis
Hemde dolar olur
Millete dağıtıyon paraları bize yok öyle olsun 👎
Istersen bende gulumseye bilirim ama sana 5 kagida patlar 😉
:D
Asla senden para isteyen biriyle birlikte olma
Haklısın
Niye engellendin ki
Her şey okadar ani gelistiki
Nasıl inanıyorsunuz Ya hemen
Baya inandiri hala inanıyor gibiyim :D
İnanma inanma
Haklısın ya valla bende anlamadım ki
paraniz cok galiba
Yok ya üç beş kuruş
Hahaha birde bunu yapan bayan 🙂 geçmiş olsun
Dolandirilmissin 2 günde seni tanıyıp senden borç istemesi saçmalık senden başka b bu hayatta kimsesi yokmuymus çok saçma iş yaomissin uzak dur ordan kafama sıksalar 2 gün önce tanıdığım kadından borç isteyemem. Bırak onu 10 yıl tanıdıklarımdan bile istemedim heleki bir kadinsaa
Demi bankadan sonradan o dank etti ne alaka diye benim korkum mobilde. Birey yaparmış diyeydi oda sorun. Olmaz dendi
Mobiline kimse bir şey yapamaz tanımadığın bilmediğin adama ne telefon ver nede para transfer et. Mobiline elbet brisey yapamaz. Benim 10 yıldır tanidigim. doktor bayan arkadaşım var çok samimiyim bir ara istiyim dedim utandım isteyemedim evime girip çıkan tüm ailemi tanıyan bunlar nasil istiyor ben anlamış değilim
Bilmem bende pek acemiyim boş anıma geldi sonradan dedim napiyorsun acaba olaylar bu şekilde gelisti
Geçmis olsun ders olsun
Kimseye 5 kuruş vermem.
En güzeli ben biraz erken karar verdim
hem gönderip hem neden engelledin
Korktum ne biliyim
Banada göndersene bir şey deneyecem
Hemen
Kızım sende baya safsın ya
Haklısın valla ne desem boş
Bu kadar saf olamazsin bence
Evet çok haklısın bencede ama ne bileyim sanırım boş anıma denk geldi
Şıp sevdi felan misin
Hayır ne alakası var
Yeni tanışıp hoslanmadigin birisi isteseydi yine verirmiydin
Zaten yeni tanıştım diyorum ya Bi hoşlandığım 250 ye gitti sevgili olmak neye mâll olur acep?
Hayali bile kötü:)
Kesinlikle :d
İyi atlattin yine de geçmişler olsun
Teşekkür ediyorum
Soğuk su iç, en azından 250₺ gitmiş sadece 😅
:D
Geçmiş olsun 250 TL ile atlamışsın
Yani gitti giden de benim bilgiler hani iban falan para atınca karşı tarafa yansıyor ya Bi sorun olur mu dersin
Ibanla sana ne yapabilir?
Ne bileyim bende pek anlamam böyle şeylerden ondan sordum