Ev sahibi yüzde 50 zam yapacam deyip duruyor. İtiraz ediyoruz çıkın diyor.
Ev bakıyoruz kiralar uçmuş. Siz nerede yaşıyorsunuz ve ne kadar kira veriyorsunuz?
Ev sahibi yüzde 50 zam yapacam deyip duruyor. İtiraz ediyoruz çıkın diyor.
Ev bakıyoruz kiralar uçmuş. Siz nerede yaşıyorsunuz ve ne kadar kira veriyorsunuz?
sözleşme süreci boyunca yıl dolmadan zam yapamaz, ayrıca zam orani %25 olarak belirlendi.. evden çıkarsan yeni bir ekstra masraf kanunen hakkı yok, aksi durumda yasal yollara başvurun, bende ev sahipliği yaptım yıl dolmadan ne artış ne zam istedim yıl dolar biter konuşulur..
Yasa çıktı belli bir artış yapabilir onu geçemez şikayette bulun bu milletin bozukluğundan kaynaklanıyor her şey arttı onlarda arttırrıyor ben her zaman derim türk milleti kadar soysuz bir millet yok bu da kanıtı işte vatan millet bayrak sevgisi diyen bu soysuzlar kendi milletini s.. kıyorrr bu kadar bu millet Suriyelilere Afganlılara kurban olsunlar onlara laf atmasını biliyorlarda kendileri ne oluyor bir dönüpte kendilerine bakmıyorlar kanı mayası bozuk bu milletin
Kiracılara Allah yardımcı olsun ev sahiplerine de vicdan merhamet versin bu zamanda toplum olarak birbirimize destek olmak varken bu şekilde olmamız çok üzücü bir durum Allah'ım kimseye mahkûm muhtaç etmesin
Niye diye sormaya gerek yok, çünkü enflasyon her yerde her şeyde, ev sahibi de haklı, sadece enflasyon kiracıya gelmiyor ev sahibine de geliyor millet tarafsız bakamıyor bu konuya
Cevap
52Cevap
Kira ödemiyorum. ama her şey pahalı zaten maalesef
Aynı durumdan hepimiz muzdaripiz. Bizim ev sahibinin yüzünde nur olmadığı gibi merhameti de yok. %60 zam koydu. Haberleri izleyen ev sahipleri fiyatları arttırdılar. Daha sonra haberlerde %25 arttıramaz diyorlar. Bu ev sahiplerinin Whatsapp grubu olacak hali yok ya. Medyayı izleyen marketçiler malına, ev sahipleri evine, benzinciler benzine zam yapıyorlar.
Çıkaramaz. Ayrıca %25 yapabilir en fazla. Devlet sınırı koydu. Şikayet et kardeşim. İstanbul’da eğer 5-10 sene öncesinden aile halinde oturulmuyorsa her şekilde neredeyse herkes bu sorunu yaşamıştır👍
yapamaz bizimkide oyle dedi ama havasini aldi yasa cikdi yasa acin gozunuzu yizde 25 den fazla yapamaz ve 10 yildan once evden cikartamaz bu sekilde soylersen bir bookkk yapamaz
Konutta kira artışını sınırlayan karar Resmi Gazete'de yayımlandı. 11 Haziran 2022 ile 1 Temmuz 2023 tarihleri arasında yenilenen sözleşmelerde, kiralara yüzde 25'in üzerinde artış yapılamayacak. Resmi Gazete'de yayımlandı. konut kira sözleşmelerindeki artış, bir önceki yılın yüzde 25'ini geçemeyecek.12 Haz 2022 resmi olarak da burada tarihi aciklandi
Adamlar piyasayı bahane ediyor, asgari ücretliye düşmanlar gecekonduya utanmasalar dünya para isteyecekler öyle açgözlüler
Bir aralar çok muhabbeti dönüyordu yok Almanya da kiralar fazla yok Amerika'da kiralar fazla Türkiye hepsini geçti 🙂
Talep artarsa fiyat artar. Ülkende belli belirsiz 10 milyondan fazla mülteci var. Talep fazla yani.
Çıkaramaz, %25 zam yapabilir. Mahkemeye verin yesin cezayi p zevenk. 10 yila kadar kiracinin oturma hakki var tahutname imzalamadiysaniz.
Ben 4000 veriyorum ama degiyo verdigim eve ve buyceme gore uygun bana.
Antalya'da yaşıyorum. Bulunduğum yerdeki eşyasız evler 3000 - 3500 den başlıyor. Kirada oturmuyoruz ev kendimizin. Kirada olsaydık halimiz çok daha kötü olurdu. Allah yüksek ücretli kirada oturanların yardımcısı olsun.
Evet doyma ev sahipleri öyle ben bile tek başına ev tutamıyorum geçici ablamda kaliyorum sdutyo ev en düşüğü eşyalı 5 bin
Ailemle yaşıyorum sadece kiralar değil marketler her şey ateş pahası
Kira ödemiyorum. Zor. Sebebi belli ülke ekonomisi. Kimse kimseyi düşünmüyor.
Çok şükür vermiyorum , verenin de Allah yardımcısı olsun inş
Nebatiye sormak lazım niye bu kadar artmış kiralar
1500 2000 TL civarı olan bir semtte bu sene zam yapmadım kiracima kirasoda 500 TL.
%25 in üzerinde kira artışı yapamaz. sizide kafasına göre çıkaramaz evden.
Kira vermiyorum. Oturduğum semtte bunda. 5 ay önce 3 bin olan ev bugün 15 bin
Bir yerden kira alıp bir yerden verip dengeliyoruz, 3000 TL falandı herhalde.
5 Yıl önce ev aldık 1.300tl ödüyoruz son 5 sene kaldı ev bizim olmasına :D
17 bin lira kira alıyorum 3 yerden.. 1250 lira kira veriyorum
Hic kirada oturmadim oturanlarin Allah yardimcisi olsun zor
250 euro veriyorum Almanya'da ama oda kirası sadece
Kira vermiyorum.
Kirada oturanların Allah yardımcısı olsun
Ev sahipleri aç 🐶
sadce kira mi her şeyin fiyatı arttı. Allahdan kira derdim yok, olanlara da Allah sabır versin
Allah kiracıların yardımcısı olsun 20 yıldan beri kira vermiyorum şükür
%50 artıramaz bakan açıkladı %25 den fazla kimse artıramaz
İstanbul'da apartman dairesi, kira vermiyorum. Maalesef ev fiyatları 1 yılda 3'e 4'e katladığı için kiralarda uçtu. 1 yıl önce rayiç kira 2.500 iken 7.000'e çıktı.
oturdugum ev kendi evim fakat muhitimde kiralar 4.000 tl den başlıyor
sadece kira geliri ile geçinenler var. evi varken pazardan çürük meyve mi toplasın.
1250 veriyordum eve dükkana 1500 veriyordum yani toplam 2750 şimdi fiyat değişti 6500 veriyorum
cikin diyemez.. ve cikaramaz.. en fazla yaoabilecegi zam orani belli
Saçmalık resmen. Bende kiradayım. Gerçekten Allah hepimizin yardımcısı olsun. Yeni eve çıkmaya kalksan. Bir dünya masraf. Zor valla
Böyle sakat durumlara düşmemek için sözleşmede kira artış oranını yazın
Her şey %200 arttı kira %50 artmış çok mu?
Kimse ev sahibinin cebini hesap etmiyor, en doğru yorum bu, tebrikler 😉
Ve duygusal, objektif değil... Enflasyon herkes için var oysa, tabiki fahiş fiyatlar fırsatçılık yapılmamalı ama devletin 25 kararı da saçmalık sanki enflasyon 25
Hep bu CHP ve dış güçler yüzünden. 🤣🤣🤣🤣🤣
Hep Yabancıların Yüzünden
ar*plar doluşursa buraya talep artar fiyatta artar
Kendi evimiz çok şükür
İstanbul’da 2k veriyorum şanslıyım
Kiracı degılim şükür evim var
Evim kendime ait. Kiracım 800 liraya oturuyor
mahkemeye versin..
hiçbir şey yapamaz..
ben 25 bin kira veriyom
1000 idi 1150 oldu 1450 oldu. Yüzde 25
Ev sahibin ölür inşallah
Okullar açılacak ya ondan
Kimse duymasın 500 veriyoruz
Türk kızları yüzünden
Trol tabi 😀
İstanbul 2000 lira ödüyorum
Vermiyoruz.
ev kendimizin
Haklisinjz cok pahali
kira vermiyorum :)
Vermiyoruz
Vermiyorum.
Kendi evim
Çıkaramaz
Kira vermiyorum 😏
Kira vermiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?