Fakirlerden nefret ediyorum, neden fakir oldunuz?

Neden fakirsiniz yani neden fakir olmayı seçtinizki şimdi gelip tercih değil yönelim ben doğuştan fakirim demeyin bana bir şey söyleyin neden fakirsiniz ve neden bu yolu seçtiniz allah katında çok büyük bir günahı var umarım biliyorsunuzdur.
Güncellemeler
+1 yıl
Fakirler neden hâlâ yaşıyor ki zaten.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok bühük günaha giriyorsunuz
Fakirlerden nefret ediyorum, neden fakir oldunuz?
Cevapla