Fakir olmak neden kötü birşey? Tüm kizlar ayni?

Herkes çok yakışıklısın der kizlar bile hergun en az 5 6 kızdan mesaj gelir tanışmak isterler ama param olmadığını duyunca sohbeti keserler demek herkes tipte efendilikte değilmiş kizlar paradaymis hepiniz aynisiniz
Fakir olmak neden kötü birşey? Tüm kizlar ayni?
Cevapla