Aklım almiyor nasıl olacak?
Ekmeğin 5 suyun 5 TL olduğu marketi hiç saymiyoruz
Aklım almiyor nasıl olacak?
Ekmeğin 5 suyun 5 TL olduğu marketi hiç saymiyoruz
Tek maaşla evlenerek veya tek yaşamak sıkıntı ama insanlar ne yaparak askeri ücret ile geçiniyorlar dersen,
kyk yurdu hesabı bir ev tutup en az 6 kişi kalıyorlar kira dahil bu saydığın kalemleri bölünüyorlar. artanı yatırım yapmaya çalışıyorlar.
maalesef durum artık böyle 3, 5 çalışan kız toplaşıp masrafları bölüşmeniz lazım tek zor çünkü
Zaten yaşama ol diyorlar o yüzden herkes yalnız yaşayan ev arkadaşı alıyor yanına yoksa tek başına kimse kalkamiyor ben bile ev tutmak istiyorum ama İstanbul'da en düşük sdutyo evler eşyalı 5 bin 6 bin
Cevap
19Cevap
Olmayacak olmuyor da..
İnsanları resmen sınıyorlar.
Asgarı ücretliler ölsün demek istediniz herhalde. Sözüm bu duruma sokanlara.
kızlar erkekler yukardan bakmak istemez ama benim kaderim doğdugum gun allh kahereteszin
Hayat şartları çok zor. Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah
Onlyfans'ta gôtümüzü açmaya mahkum ediliyoruz
asgari ücretle geçinilmez zaten. kirası daha uygun bir yere çıkman lazım
Asgari ücret almamak için uğraşacağız başka çaresi yok ya da evde iki kişi çalışacak
Kira 750, elektirik 275. Su 85. Tel faturalar 200. Tüp 325. Lpg 1500 . Ev taksit 2200.
300 doğalgaz mi o ne kızım ben her ay 900 veriyorum
Abla senin de çalışman gerekiyor yoksa ölürsunuz bu pahallilikta
Allah masum insanlarımızın yardımcısı olsun imkansız bu şartlarda yaşamak. Ama az daha sabır. Gidecekler
Telefonunu göster diyen biri çıkmaz umarım🙄
Biz eskiden gaz almıyorduk.
Evden disari cikamaz oldum valla
Ancak iki maaş girerse bir şeyler olabilir.
elektrik bende 1000 nasıl olacak?
İnan bunun cevabı yok be güzelim.
Mortingen şitrayze
Hayat zor
Hangi şehir?
tek yaşanmaz ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?