Nike, Adidas'a gelen zamlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

abi bıktım usandım bu kadar zam gelmesinden 1300 e aldığım ayakkabı 2000 tamam bu da pahalı tabi ama üst üste zamlar ne ya nasıl bir ülke de yaşıyorum yok böyle bir şey

Güncellemeler
+1 yıl
dolar euro yükseldikçe her şey uçuyor
Nike, Adidas'a gelen zamlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla