Para & Ekonomi Maaşınızın yüzde kaçı barınma masraflarına gidiyor? HesapKurtçuğu Takip Et FenomenXper 5 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Malum kiralar aldı başını gitti. Peki siz barınma masraflarınıza ne kadar harcıyorsunuz? Maaşınızın yüzde kaçı barınma masraflarına gidiyor? Cevapla Maaş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı. Çok şükür maaşım güzel rahat geçinmeme oldukça yetiyor. Hatta bir hafta içinde iki tatil yerine gidecek kadar kazancım var. Allah herkese bol kazanç versin gadası 0 0 Yorumla
burhandeja15 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 717 cevap paylaştı. Kira 475₺Elektirk 220 cok geldi bu ayDoğalgaz 116₺ Buda çok geldiSu bilmiyoruz ödemiyoruz yilda 1 kere su öderiz İnternet 100₺Sadece barınmaya giden toplam Su 80 desek tam1.000₺ gider evin gideri vay be çok ya ya 0 0 Yorumla
greenmilitary Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl 13.000 maaş 700 kira, elektrik su ücretsiz.150 falan İnternet fatura 1500 yemek masrafı500 kyk kredisi750 kredi borcuBaşka da bir şey yok 😊 0 8 Yorumla aratta +1 yıl Yemek nasıl 1500 yaa günlük 50 lira mi harciyorsunuz sadece Yorumla greenmilitary +1 yıl Yani minimum yazdım normalde daha fazla gidiyordur 2000 e falan da çıkıyor Yorumla aratta +1 yıl Anladım Yorumla greenmilitary +1 yıl Sen? Yorumla aratta +1 yıl Benim yemek masrqfim minimum 3000 abur cubur falan cok yiyorum yemek yapmaua da üşeniyorum Yorumla greenmilitary +1 yıl Aynen, benim bir tek abur cuburum yok ev yemeğini özlediğim için hep dışarıda yiyorum ama uygun fiyatlı buralarda. Yorumla aratta +1 yıl Anladim. İstanbul'da ne dısarisi ucuz ne sebze et ucuz evde yapsam yine pahaliya geliyor Yorumla greenmilitary +1 yıl Hiç sorma İzmir de öyle. Uygun yerler buluyorum mecbur ☺️ Yorumla
SanaNeDerGibi Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl Kiram olmadigi halde mutfak ve fatura giderleri yüksek yani %40 45 i diyebiliriz 0 0 Yorumla
Hdjsiwjsjdhs Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Dublex evde 3 kişi kalıyoruz kişi başı 600$ ödüyoruz %22'si kiraya gidiyor. 0 0 Yorumla
ÜyeOldum34 Takip Et Bilge Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Maaşımı hiç dokunmam borsada kazanıyorum günlük ve aylık ihtiyaçlarımı ordan karşılıyorum 0 0 Yorumla
HaldenMüşteki Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Henüz işe başlamadım ama muhtemelen yüzde 12 gibi bir rakam olur. 0 0 Yorumla
Kübrademirrrrrr Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Babam 10bin maaş alıyor 1.5k ev taksiti ödüyoruz çerez gibi cok sukur 0 0 Yorumla
IKAFAMAGÖREI Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Maaş yok masraf yok bababank varolsun🙏 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,2b cevap paylaştı. Barınma masrafım yok 0 0 Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 539 cevap paylaştı. Barınma masrafım yok 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Çok şükür maaşım güzel rahat geçinmeme oldukça yetiyor. Hatta bir hafta içinde iki tatil yerine gidecek kadar kazancım var. Allah herkese bol kazanç versin gadası
Kira 475₺
Elektirk 220 cok geldi bu ay
Doğalgaz 116₺ Buda çok geldi
Su bilmiyoruz ödemiyoruz yilda 1 kere su öderiz
İnternet 100₺
Sadece barınmaya giden toplam
Su 80 desek tam
1.000₺ gider evin gideri vay be çok ya ya
13.000 maaş
700 kira, elektrik su ücretsiz.
150 falan İnternet fatura
1500 yemek masrafı
500 kyk kredisi
750 kredi borcu
Başka da bir şey yok 😊
Yemek nasıl 1500 yaa günlük 50 lira mi harciyorsunuz sadece
Yani minimum yazdım normalde daha fazla gidiyordur 2000 e falan da çıkıyor
Anladım
Sen?
Benim yemek masrqfim minimum 3000 abur cubur falan cok yiyorum yemek yapmaua da üşeniyorum
Aynen, benim bir tek abur cuburum yok ev yemeğini özlediğim için hep dışarıda yiyorum ama uygun fiyatlı buralarda.
Anladim. İstanbul'da ne dısarisi ucuz ne sebze et ucuz evde yapsam yine pahaliya geliyor
Hiç sorma İzmir de öyle. Uygun yerler buluyorum mecbur ☺️
Kiram olmadigi halde mutfak ve fatura giderleri yüksek yani %40 45 i diyebiliriz
Dublex evde 3 kişi kalıyoruz kişi başı 600$ ödüyoruz %22'si kiraya gidiyor.
Maaşımı hiç dokunmam borsada kazanıyorum günlük ve aylık ihtiyaçlarımı ordan karşılıyorum
Henüz işe başlamadım ama muhtemelen yüzde 12 gibi bir rakam olur.
Babam 10bin maaş alıyor 1.5k ev taksiti ödüyoruz çerez gibi cok sukur
Maaş yok masraf yok bababank varolsun🙏
Yarısı 10000 alıyorum 5000 kira
0 belese yasıyom kanks
0 evim var ama çocuklar çok istiyor
%20si gidiyor.
Barınma masrafım yok
Barınma masrafım yok
%40 civarı
%40 falan gidiyo.
Zero
Maaş almiyorum
Bilmiyorum