Ziraat borsa hesabımdaki para gözükmüyor, ne yapabilirim?

Bir çok defa yaptığım işlem ancak uzun zamandır girmiyordum biyerde mi hata yapıyorum bilmiyorum

Yaklaşık 1 ay önce tüm hisseleri bozdurdum TRY cinsinden 4 bin civarında para gözüküyor (ziraat borsa pörtfoyumda) ve şişede bin civarı gösteriyor ancak parayı çekmek için ziraat bankası mobil şubeyi açınca borsa hesabımdan para çeke basınca 0.20 kuruş çekebilceğimi gösteriyor sadece

Bu nasıl düzelir ve neyden kaynaklı olabilir?

Ziraat borsa hesabımdaki para gözükmüyor, ne yapabilirim?
Cevapla