Fabrikayı veya herhangi bir şeyi özelleştirmenin ne zararı var?

Bana faydalı gibi geldi. Zengin bir iş adamına verirsen onun serveti ve geliri yüksek olduğu için işçilerine yüksek maaş verip onların maaşlarını ve refah seviyesini artırabilir.
Fabrikayı veya herhangi bir şeyi özelleştirmenin ne zararı var?
Cevapla