Yatırım yapıp da kaybettiğiniz en yüksek tutar ne kadar oldu?

Belki çoğu kişi yatırım yapmaya para ı var diyecek ancak herkesin az çok kenarda tutup kullandığı bir miktar vardır. Döviz, hisse senedi, altın, bitcoin, yatırım fonları, forex, viop vb gibi bir çok yatırım aracı bulunmakta. Hiç kaybettiğiniz oldu mu, hangisine yaptırdınız ve ne kadar kaybettiniz?

Yatırım yapıp da kaybettiğiniz en yüksek tutar ne kadar oldu?
Yatırım yapıp da kaybettiğiniz en yüksek tutar ne kadar oldu?
Cevapla