BAĞJUR primleri 1476 TL'den 1903TL'ye çıkarıldı, normalde yıllık yapılan zam 6 ayda yapıldı. Yatırmamak daha doğru değil mi?

Zaten hastanelere tedavi için gidilmiyor randevü alınmıyor emeklilik için öleceğin yaşa kadar prim ödemeni istiyorlar o parayla birikim yapmak daha mantıklı değilmi..

BAĞJUR primleri 1476 TL'den 1903TL'ye çıkarıldı, normalde yıllık yapılan zam 6 ayda yapıldı. Yatırmamak daha doğru değil mi?
Cevapla