Millet hem bu kadar ekonomiye, parasızlığa laf ederken hem de her şeye nasıl sahip olabiliyor?

Eşim daha yeni başladı işe. Yıllık izni yok haliyle. Otelde çalıştığı için bayramda bile izni olmayacak hiç. Ben de hamile olduğum için, evimizden taşınıyor olduğumuz için yıllık iznimin bir kısmını erken almak zorunda kaldım (tamamen ev işlerinden dolayı). Zaten doğuma kaldı 3-3.5 ay. Millet geziyor tozuyor. Bizim ne vaktimiz var, ne altımızda arabamız var. Borçtan, çalışmaktan başka gözümüzün bir şey gördüğü yok. Günübirlik bile bir şehre gidemiyoruz. Gitmeye kalksak tatil yapabileceğimiz yerler bize kaç saat uzaklıkta. Tabi bunca işin gücün borcun arasında bunları düşünemiyoruz o da ayrı mesele. Millet hem bu kadar ekonomiye, parasızlığa laf ederken hem de her şeye nasıl sahip olabiliyor? Biz ayın sonunu zor getiriyoruz ama kimseye de fakiriz, paramız yok vs diye dert yanmiyoruz. Bakıyorum etrafıma, en çok söylenenenlerin hem evi var hem arabası var hem vakti var. İnsanlar gerçekten çok nankör...
Millet hem bu kadar ekonomiye, parasızlığa laf ederken hem de her şeye nasıl sahip olabiliyor?
Cevapla