Ekrem İmamoğlu, Twitter hesabından "İstanbullu hemşehrilerimize faizsiz- masrafsız mikro kredi desteği sunmaya başladık. İstanbulkart Mobil üzerinden 2500 TL'ye kadar faizsiz, masrafsız aldığınız + Dijital Bakiye'yi İstanbulkart'ın geçtiği her yerde kullanabilirsiniz." notuyla yeni hizmeti duyurdu.
İstanbullu hemşehrilerimize faizsiz- masrafsız mikro kredi desteği sunmaya başladık.
— Ekrem İmamoğlu (@ekrem_imamoglu) June 26, 2022
İstanbulkart Mobil üzerinden 2500 TL'ye kadar faizsiz, masrafsız aldığınız + Dijital Bakiye'yi İstanbulkart'ın geçtiği her yerde kullanabilirsiniz.
Detaylı bilgi: https://t.co/y3DjhmJHpa pic.twitter.com/8SjxsOafgc
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Güzel bir şey ama bu duruma bile gelmesi kötü bir durum.
Eko daha önce yurt dışından aldığı kredilerin borcunun parasını çıkarmaya çalışıyor milletten
Borcu Ekrem İmamoğlu vermiyor ki, banka veriyor.
İBB sadece kredinin faizsiz olması için bir anlaşma sağlamış. Bunu da siyasete çekmeyin lütfen.
Hiç bir banka faizsiz para vermez. Yakında kokusu çıkar
herkes kredi alıp ödemediğinde nasıl olacak?
Haklı
Kartına bloke konur herhalde.
Ödeyemeyecek olan da almasın krediyi arkadaş :D Ayağını yorganına göre uzatsın herkes.
yaş ne alaka ki
işte bol bol kart çıkar bloke olsun mu. yani sistem nasıl işlyor acaba. şehir duşından gelen de kart çıkarıp bloke ettirebilr
Sonuçta banka aracılığıyla verilen bir kredi. Nasıl bankaya borçlanırsan hacze kadar gidiyor. Bunda da öyledir.
Başkan çalışıyor..
Kendine çalışıyor
Geleceğe yatırım
Güzel ama en az 50000 olması gerekir.
50000 TL? İstanbul kartta? :D
Bu kredi, bu zamlarda insanların en azından ulaşım ihtiyacına destek olmak için düşünülmüş. Kurban bayramı öncesi bence çok iyi bir adım. :)
İyi yine de 2500 ün değeri mi kaldı, ülkeyi mahfetti Akp
Bizde inandık
İnanmayacak ne var, anlamadım?
Güzel bir hamle