Düğünüm bu sene olacak, zam üstüne zam! Tek şansız ben miyim 😒😒😡😤😤😤?

Ekonomi çok kötü bu devirde benim gibi düğününü bekleyen var mı?😬😬 her şey çok zor çok eksiğim var hala 🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️
Düğünüm bu sene olacak, zam üstüne zam! Tek şansız ben miyim 😒😒😡😤😤😤?
Cevapla