İstanbul'daki ev kiraları ikiye katlandı, ülkeyi terk edelim mi arkadaşlar?

Ev sahibimiz giriş kat dairesi için ödediğimiz 2.000TL kirayı sözleşme süremiz bitince %100 zam ile 4.000TL 'ye çıkardı. Daire giriş kat olmakla beraber bir odası da güneş görmediği için baya nemli. İlanlardan ev bakalım dedik ama 5.000 TL' nin altında doğru dürüst ev yok. Asgari ücretle çalışan veya emekli vatandaş bunu nasıl ödesin?
İstanbuldaki ev kiraları ikiye katlandı, ülkeyi terk edelim mi arkadaşlar?
Güncellemeler
+1 yıl
__gncllm__
İstanbul'daki ev kiraları ikiye katlandı, ülkeyi terk edelim mi arkadaşlar?
Cevapla