Ev sahibimiz giriş kat dairesi için ödediğimiz 2.000TL kirayı sözleşme süremiz bitince %100 zam ile 4.000TL 'ye çıkardı. Daire giriş kat olmakla beraber bir odası da güneş görmediği için baya nemli. İlanlardan ev bakalım dedik ama 5.000 TL' nin altında doğru dürüst ev yok. Asgari ücretle çalışan veya emekli vatandaş bunu nasıl ödesin?
Güncellemeler
+1 yıl
__gncllm__
İstanbul'daki ev kiraları ikiye katlandı, ülkeyi terk edelim mi arkadaşlar?
Kanunen hakkı yok 1 yıl daha oturup ev bakalım dersen mahkemeye başvurabilirsiniz ve kanun belirlediği oranda yapar sizi de kafasına göre evden çıkaramaz kanun bu konuda kiracıdan yana ama niyeyse kimse uğraşmak istemiyor aksine amaaaan kim uğraşacak diyor kimse uğraşmadığı için zaten böyle oluyor hakkınızı kimseye yedirmeyin bence
Şimdi zamanında biz söylerken bazı şeyleri kimse duymuyordu TL eriyor değer kaybediyor bunun için üretim lazım tarım lazım çiftçilik hayvancılık lazım dediğimizde alkış tutanlar çok idi suçlu olduk ceza aldık susturulduk şimdi 20 yılın bilançosu çıkmaya başlıyor bu duruma sizler getirdiniz. Paşa paşa katlanin. Açlık sofulugu bozacak halk aç kalınca işler değişecek...
3+1 giriş kat bahçeli kirada evim var şehrin merkezinde 130 m2 civarı doğalgazlı civarda 1300 1200 e kira alirlarken 2 senede 1 zam yaparım kiracim. su an halen 500 e oturuyor... 2023 Şubat 'ta oturacağı kirada 600 TL
Kiralık ev ilanlarında ''sadece bayan ev arkadaşı arıyorum'' cümlesi geçtiğinden beri, ilanları ciddiye alamıyorum kanka
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kendi imkanımızla baksak da bu rakamlar değişmiyor ama, en dandik giriş kat ev 4.000 TL 'den aşağı değil. Bir de bunun taşınma masrafı depozitosu var tabi... Yaklaşık 5 aydır ev araştırıyoruz.
Sultanbeyli'nin köhne mahallelerinde bile 5 binden aşağı 70 metre kare daire bulamıyorsun, farkındayım. Herkes kiraları dolar üzerinden hesapladığından, fiyatlar anasının âmı olmuş durumda. 3 sene önce 250 bine aldığım ev bugün 4 milyonsa, aynı değerde kazancım artmadıysa, yönetimde sorun vardır. Allah yardımcın olsun
Yüzde yüz zam kimse yapamaz, sizin konuşma yetiniz yokmu, yüzde 25 de az ise, ki giris kat eve az olmaz, orta yol bulunup el sıkışılir ama yüzde yüz kimse yapamaz yapmamalı, ağzınız var itiraz edin evden de çıkmayın...