Benzin 30 tl'yi aşmışken hala otomobil neden alınıyor ve hala nasıl araba al-satçıları yüksek fiyattan satıp kar edebiliyor?

Bendiz 30'u aşmış mazot 30'a yaklaşmış hala araç piyasası canlı olabiliyor, insanlarda bu arabaları üstelik fazla fazla zamlı zamlı para verip araba alabiliyor...1 adet clio arabam var ş. içinde 100 km'de 350-400 tl uzun yolda 150 tl akaryakıt yakıyor millet deli heralde... inanamıyorum hala al-sat işinin revaçta olmasına... siz ne diyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
ve hala yollar neden otomobil dolu..!
Benzin 30 tl'yi aşmışken hala otomobil neden alınıyor ve hala nasıl araba al-satçıları yüksek fiyattan satıp kar edebiliyor?
Cevapla