Merak ettim o yüzden sordum cevaplamak isteyenler cevaplayabilir
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Jinekolog asistanlığı yapıyorum (asistan jinekolog değilim jinekolog asistanlığı yapıyorum) maaşım baya dolgun Euro bazında alıyorum. Fiyat vermeyim kaçırmasınlar beni skwhsfd
Mesleğim muhasebe idi ancak eşim sen calisma ben sana bakarim dediği için çalışmıyorum ev hanımıyım , şu an rahatim
Kpop idolü olacağım maaş 25bin TL ediyor en az aylık. 90bin tlden fazla olcagini sanmam aylık ama 120bin TL alan idoller var
Ergen hayali
Senelerdir yaptım. Çokta çalıştım başvuru yapmaya hazırlanıyorum ve seçmelere katilicam. Bumu ergen
Umarim istedigin gibi olur ne diyim... ama cok kisi basvuruyor ve elemeler oluyor yani cok zor
Ben zaten küçük bir şirkete giricem kolay olur türk olduğum için ünlenirim ve şirket büyümüş olur
Korece biliyor musun
Hayır ama ingilizce öğreniyorum ingilizcem yeterli düzeyde ingilizceyle gidicem Korece zaten kolay
O paranın büyük bir kısmı şirkete gidiyor sana sadece küçük bir kısmı kalıcak. Hatta sen stajer olmadan önce bununla ilgili sözleşme yapıyorlar. İşte ben senin tüm masraflarını karşılıcam seni yetiştiricem ama idol olduğunda paranın %bilmem kaçı şirketin olacak falan filan diye. Hem çok paran olsa bile istediğin gibi harcayamadıktan sonra ne anlamı kalır ki. Tepeden tırnağa her şeyini şirketin stilistleri karar veriyor. Sana bir şey kalmıyor.
Hayır sana verilen kazandığın paradan bahsediyorum şirket bu parayı çalışanlara sana bolusturunce 25binden asagi degil dediklerim oluyor. Şirketle sen zaten anlasiyosun
Hadi her şey yolunda gitti ve oldu diyelim. Madalyonun bir de karanlık yüzü var. Şirket sana özgürlük tanımıycak. Ne yediğinden ne içtiğine kadar karışacak ve aşırı derecede baskı yapacak hatta daha da fazlası. Bunlara dayabilir misin? İntihar eden idoller varken bir daha düşün istersen.
Elbette ben hybe , jyp düşünüyorum adaletli ve fazla karışmıyor cezaları ağır değil. Ayrıca seni 17 saat calistiriyorlar neredeyse tabi hak tanıyorlar bunların hepsini biliyorum ölümcül diyetler falan . SM şirketini duymussundur üyelerini öldürüyor idolleri intihar ediyor ben o şirkete girmiycem zorba şirketler onlar
Diğerlerinden farkı olmadığını nerden bilebilirsin ki
İntihar yok çünkü.
Bana yetecek kadar kazanıyorum e ticaret ile ugraşıyorum.
Dızcıyım , değişiyor. Koyduğumuz mala göre bölüşüyoruz
5 yıldızlı bir otelde Resepsiyon personeliyim.
şu an ki piyasaya göre güzel kazanıyorum.
Abi KS de hep zenginler mi var bir ben mi fakir kalıyorum 🤣 benim maaş 5 bin
Gemide elektrikçiyim. Aylık 2400$ kazanıyorum. 6 aylık çalışma sonunda bir maaş kadar da tazminat alıyorum. 6 ay çalışıp 6 ay boş geziyorum.
Mühendisim yaklaşık 2 senedir çalışıyorum 11500 alıyorum. Mesailer vs ile 13000 e yaklaşıyor
Ne mühendisisin ben de mühendislik bölümlerinden yazmayı düşünüyorum da tercihlere
Bu bir örnek olmasın senin için. Benimle aynı dönem mezun arkadaşım şuanda 5000 liraya çalışıyor. Farkımız şu, o direkt çalışmaya başladı. Ben yüksek lisansımı bitirdim doktoram bitecek. Haliyle üretimde değil geliştirmede çalışıyorum.
Yinede merakını gidereyim makina mühendisiyim
Geçen sene makine mühendisliği geliyordu ama bana işsiz kalırsın mezuna kal daha iyilerini kazan dediler ve kızlar için biraz zor ama yeni çalışmaya başlamana rağmen gayet iyi aliyormussun ki zaten yüksek lisans falan yapmışsın haketmissin yani
Dediğim gibi tamamen koşullar, donanımın ve birazda şansına bağlı. Araştırma görevlisiydim bıraktım geçtim
Anladım teşekkürler
Gemi makine teknikeriyim çok kazanıyorum
İnternet altyapı firmasında teknikerim 3bin€ civarı
Patoloji okuyorum memnun olmadığım için Hemşireliğe geçiş yapacağım
İnternet kurulumu yapıyorum 6bin civarı kazanıyorum
Herkes zengin muna goyuuum
Markette çalışıyorum asgari ücret
Yorumlara baktım herkes ya zengin ya da yalancı anlamadım 😅
Dilenciyim işte günlük değişiyor. 🤣🤣🤣
Henüz mesleğim yok inşallah bir gün olacak
reklam ajansı 9500 tl
Bende reklam ajansind acalismak istiyordum ama deneyim istiyorlar siz nasil ise girdiniz?
Gazete ilanı ile motorla tahsildar olarak başladım yıllaaaar önce sonra içeride kendimi geliştirip derece atladım
Bir fabrikada muhasebe departmanındayım
Sirket 50.000 60.000 arasi
FBI ajanıyım, bizede asgari ücret veriyorlar
12000 civari meslek bende kalsın
kalite kontorl fabrika 10bin net
Rehber öğretmen (devlet) 9800 tl
Hangi şehir?
Ankara
Anladım meslektaşım bende kayserideyim branş farklı olsa da iyi çalışmalar sana 😊👍
Sağoll
hanımefendi bekarsa talip olmak istiyorum 😂
Günlük 3 bin tl kazanıyorum mesleğimi söylemem
Merak ettim özelden yaz bari
Kurye işi yapıyorum aylık 12 bin
Kuryeler o kadar almaz ki
Git kurye işi yapan birine sor o zaman benim aldığım 12 bin
Tanidiklarim var yapiyorlar ama o kadar maas almiyorlar
Trandyoldayım ben gidip sor
😅😅
Memurr 9800
Ne memurusn
Ulastirma bakanligi
zengin koca avı kolay gelsin
Burdan biriyle evlenecek kadar saçma birine mi benziyorum sadece bu aralar ekonomi kötü ve merak ettim ayrıca hangi meslek ne kadar kazanıyor merak ediyorum durumumuz iyi şükür babam bütün ihtiyaçlarımı karsiliyo kendi ayaklarım üzerinde durmayı tercih ederim
Mesleğim gizli, maaşım da öyle...
Ajan felan misin xd
Merak ettim 😀😅
Milletin dudağı ucuklamasin, nazar değmesin diye demiyorum
Neyse kendimi gizledim kimse görmüyor. Mesleğimi söylemiyorum yine de, kazancım aylık 16 bin lira. Şu dönem için bana gayet iyi. Yeterli bir meblağ. Yalnız yaşayan biri olduğumu düşünürsek ve tahsilli olmadığımı hesaba katarsak çok çok iyi diyebilirim...
Allah daha fazlasını versin
Verdikçe veriyor mübarek
Mesleğin nedir
Gizlidir
Çalışmıyorum
söylemem
Yazılımcıyım.
Ne kadar kazaniyosun
@natalieee o bende kalsın.
Okuyorum
Savcılık. 12500 TL.
Muhasebde
Elektrik ayda 6 bin.
Memurum 7bin
inşaat tekstil cok kazanıyorum
Çiftçilik yapıom 1.9 milyon kazandım bu sene
Yorumlar a baktım da hepiniz Zenginsiniz tamam
Bende sasirdim cidden bunlar birde ekonomiden sikayetci
Herkes sıkıyor ya 50 k kazanan varmış dhdj
@simgee_yuuna ekonomi gayet iyi neyinden şikayet ediyolar
Hollanda cok kaznaniyorum
Hollandada calismak istiyorum is imkanlari var mi
@simgee_yuuna var var
Grafik tasarim üzerine?
@simgee_yuuna o Biraz zor ya
Neden
@simgee_yuuna o
Alanlarda cok is yok bildigim. Senin calisma vizen var mi
Var
@simgee_yuuna bulabilrisin denemekte fayda var
Yazılım, 4000€ net
Öğrenciyim 2500
Muhasebede 5.500