Ülkemizde bence en az alan kişinin maaşı 7 bin olmalı, yoksa çok zor değil mi?

ben az ücrete çalışan kişileri gördükçe inan çok üzülüyorum
Ülkemizde bence en az alan kişinin maaşı 7 bin olmalı, yoksa çok zor değil mi?
Cevapla