Etiket fiyatları gerçek mi yoksa fırsatçılık mı?

Özellikle 2022 nin ilk aylarında başlayan etiket fiyat yükselişleri durdurulamıyor hemen hemen herkes farkındadır etiketlerin günlük ve haftalık anında değiştiğini mesela bir ürüne her hafta 7 TL fiyat farkı konduğunu. Daha önce maksimum 40 TL ya satılan 5 kiloluk bir tozşeker bugün 110 - 120 TL arasına çıkmış. Yine aynı şekilde 40 TL alınan 1 Kg çay bir anda 75 - 80 TL bandına çıkmış yani artışlar dengesiz. Aynı şey giyim ayakkabı sektöründe de geçerli mesela artık iyi bir spor ayakkabı 700 TL dan başlıyor. Paramızın değerinin düştüğünü birde İngiliz Sterlini ile kıyaslayalım 100 İngiliz Sterlini bizim 2050 TL mıza denk geliyor yani arada 20 kat değer farkı var o yüzden yabancıya cennet bir ülke olduk maalesef. Sizce bu fiyatlar gerçek mi yoksa fırsatçılık mı?
Etiket fiyatları gerçek mi yoksa fırsatçılık mı?
Etiket fiyatları gerçek mi yoksa fırsatçılık mı?
Ben asla gerçek fiyatlar olduğunu düşünmüyorum tek kelime ile fırsatçılık!
Üretim maliyetleri ciddi arttı bence fiyatlar gerçek!
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Etiket fiyatları gerçek mi yoksa fırsatçılık mı?
Cevapla