Çalışıp kazanacağım paraya göz koyanlar var ne yapmalıyım?

Ben şantiyede işçi olarak çalışıyorum. Beni buraya teyzemin oğlu getirdi. Bana sürekli karışıyor. Para harcama diyor. Parayla 3'lü aldım. "Onu bana ver" diyor. #Senin maaşını yatınca ailene gönderelim baban emekli olmaya çalışıyor" diyor. Benim hayallerim var. Ben bilgisayar toplamak istiyorum. Ve yaklaşık 19.000 TL borcum var. Kısacası ben paramı kendim harcamak istiyorum?
Çalışıp kazanacağım paraya göz koyanlar var ne yapmalıyım?
Cevapla