Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar soruyu erkek arkadaşım için soruyorum kendim için değil
Güncellemeler
+1 yıl
Kimseyi dolandırmak gibi bir niyetim yok çözüm yolu arıyorum sadece belki bu çözüm yolunu internetten aramak da suçtur ama en azından tavsiye verin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Icralik olmus iste tahahut vermesin. Maasi varsa ona haciz gelir. Hapis falanda olmaz neyinden korkuyor ki
Maaş haczi olmuyor avukatla görüştük zaman aşımına uğramış maaş hacizi için
Yalan yaa nasil olmazmis. Avukatlar yalanci. Sizden ödeme alabilmek icin bu sekilde baski kuruyor. Maas haczi suresi diye birsey yok. Birakin hic tefeciye falan bulasmayin. Maasa haciz gelir. Sadece Hiç-bir ödeme taahhütü vermesin.
Beyfendi biz avukatlardan daha mı iyi bileceğiz adam o işin ilmini biliyor sonuçta onca icra davasına girmiş, ayrıca üzerinden 1.5 sene geçti ve maaş haczi söz konusu değil maaş haczi olsaydı buraya kadar yazmazdik :)
Iflas eden biriyim. Kesin ve net söylüyorum. Avukatlar yalanci. Size baski kurmak icin odeme alabilmek icin sizin bilgisizliğinizi kullaniyor 🤣🤣🤣 ama siz bilirsiniz. Bosa panik yapıyorsunuz.
ya da siz insanlari cahil yerine koyup magdur edebiyati ile para koparmaya calisiyorsunuz. Baska bir aciklamasi yok.
İnsanlar hakkında bilip bilmeden yorum yapmayın lütfen gerçekten ihtiyacimız var ikimizde öğrenciyiz dolayısıyla borç alacak kimsemiz de yok olsaydı internete bu konuyu yazıp çözüm aramadık çok şükür tahsil görmüş bilinçli insanlarız
Bende diyorum ki panik yapmayn. su an maasi yoksa odeme taahhütü falan imzalamasin. hicbir sorun olmaz ileride faizi neyse calismaya baslayinca öder. Sizde bunu anlayin. Avukat size panik yaptırıp yalan bilgi verip sizi manuple edip ödeme almak icin yapiyor diyorum. Ama neye inanmak isterseniz ona inanin. Egitim aldiginiz bölüm bu bölüm değilse diploma sorunu çözmüyor. Iflas eden icra haciz konusunda herseyi yaşayan biriyim. Avukatlari da iyi tanirim
Teşekkür ederim deneyimlerinizi aktardığıız için
Ve su an geliri yoksa 2 sene kadar da odeme yapmazsa o borc varlik sirketine satilir. Varlik sirketine de o borcu 5000₺ gibi toplu ödeme ile kapatir ileride. O yuzden panik yapmasin. Ve asla odeme taahhütü vermesin. Odeme durumum yok ne gerekiyorsa yapin desin. Eve hacize bile gelmezler emin olun
Borcu 12 bin 5 bin derken o kısmı aydınlatır misiNi
Banka bu borcu bir sure sonra %15/20si degerinde varlik sirketine satar. Bu varlik sirketi de sizden tahsilat yapamazsa maas vs yoksa. Bu borcu sizden alabilmek icin pazarliga baslar. Ornek 12500 borcu max 2500₺ bankadan almistir. Size de teklifte bulunur faizi sildik ana para 12500 e kapatalim diye. Siz o kadar param yok 5000₺ kapatalim diye teklifte bulunun. Bunu kabul etmez ilk basta. Sonrasın da size döner ve kabul ettiklerini söyler. Bu sekilde bu borcu 5000₺ e kapatirsiniz
Ama bu süreçte maas geliri olmamasi gerek. Ve odeme taahhütü vermemesi gerek
Teşekkürler tekrardan
Evkur yasal tefeci gidip telefon alıyorsunuz kapalı paket olarak geri satıyorsunuz bu kadar basit
Mantıklı sağol
Rica ederim :)
borcun konusu ne, tebligat yaptılar mı, üzerine kayıtlı ne var?
Bankaya borcu var ödeyememiş icralık olmuş üzerinden 1.5 sene geçti maaş haczi de olmuyor
üzerine bir şey yoksa çok dert etme yapsınlar icra takibi ne alacaklar ki ama yine de sen bilirsin tabi
Erkek arkadaşın düşünsün
Düşünmekten depresyonda zaten
Parayı yerken depresyon da değildi ama
12 bin hemde yarına kadar
Sen nasıl ödiyecen
Bende para olsa ben öderim de ben öğrenciyim maalesef bilmiyorum yarına kadar bulmam lazım mahkemelik olmak üzereyim dedi
Seni kekliyor o
İcra dosyasını bende gördüm
Bankadanmı icralık
Evet hukuk bürosuna ödeme yapması gerekiyor bıktım valla abuk subuk konuşup ümit verip ondan sonra üstüne dolandırıcısın diyen bile oldu hayır inşallah polise felan şikayet etmez 3. Sınıfım seneye mezun olcam atanınca memuriyetim yansın istemiyorum sırf bu soruyu sordum diye
Sorun etme takma kafana zaten maaşı haciz edilir ama hepsi efilmez taksit taksit ödemiş olur maaşından kesilenle
İnşallah teşekkürler
Ne yapacak
Borç ödeyecek
Nasıl mahkemelik
Erkek arkadaşım vaktinde bankalardan kredi almış 12 bin tl olmuş faizler binince ve icralık oldu ödemesi gerekli
Sana ne bundan
Hiçbir sıkıntı olmaz icra takibi yapsınlar
İşte icra takibi maaş hacizi olmuyor avukatla konuştu sıkıntı orada zaten maaş hacizi olsa hiç bu yollara girmiycez
Ne diyorsun hiç anlaşılmıyor
boş ver be knki
Anlamıyorsun karıştırıyorsun hepsini
Teminatın var mı
Maalesef yok erkek arkadaşım için bu soruyu sordum
Kimse teminat olmadan para vermez
Biliyorum fakat başka bir çıkar yolu da yok çalışıyor yani biri borç vermeyi kabul etse öder
At ibanı göndereyim
Bana değil erkek arkadaşıma lazım
Tamam. Erkek ya da kadın olması önemli değil. İnsan olsun borcunu bilsin yeter!
Ama tek şartım var. Kendi ibanını atacaksın sevgilinin inancını değil.
Sonra sen sevgiline yollarsın. Havale masraflarını dert etme parayı biraz fazla gönderirim
Arkadaşım sevgilime lazım bana değil dolayısıyla onun ibanını vericem o yüzden bana lazım değil diye belirttim
Tamam işte ne farkı var ha senin hesaba yollamisim ha sevgilinin. Paşa keyfim sevgilinin hesabına göndermek istemiyor. Ne yani bu nedenle yardım almayı red mi edeceksin? İki saniyelik havale işlemi için neden lafı dolandırıyorsun ki? Sevgilini uğruna başlık açacak kadar seviyorsun da borcu kapatacak parayı bulduğun halde iki saniyelik havale işlemi mi zor geliyor sana (?)
Benim banka hesabım yok yardımcı olmak isterseniz erkek arkadaşımin ibabinj verebilirim
Tamam ya neyse. At hadi at
İletişim kurabilmek adına bir Instagram adresi yazar mısınız
Sadece WhatsApp ve KS kullanıyorum.
Lütfen mesaja bakar mısınız dersteydim yazamadım
Tekrar yazıyorum dolandırıcı felan değilim insan gibi çözüm yolu arıyorum
https://images.app.goo.gl/FHi4Ukm8EYiKASW98
forum.shiftdelete.net/.../
Ya ne atiyorsunuz anlamıyorum dolandırıcı olduğumu düşünüyorsan yazma kardeşim emin ol şu an ben sizin dolandırıcı olduğunuzu düşüyorum link atıp para çekmiyorsunuzdur inşallah
Kardeşim dolandırıcı felan değilim 22 yaşında sevgilisini seven biriyim ve çözüm arıyorum sadece asıl senin yaptığın ayıp IBAN at diye ümit veripde dolandırıcıyı oynatıyorum felan demeler belki aradığım umut belki sensin diye mesajına yanıtverdim
Ne diyor bacım
Delimisin kardeşim