Madem ekonomi kötü kimse evden çıkamıyor bu kafeler niye dolu kardeşim?

Hayır benim de durumlar kötü ee ben çıkamıyorum doğru düzgün bunlar nasıl fink atıyorlar, acaip yok sevgiliyle pozlar şuralardayız falan ee ben orada değilim, hayır bu evlenenlerde dolu e hani ekonomi kötüydü gardaşş bu kadar insan nasıl evlendiniz kusura bakmada kimse inanmaz
Madem ekonomi kötü kimse evden çıkamıyor bu kafeler niye dolu kardeşim?
Cevapla