Ülkemizde denildiği gibi herkes aç mı, gerçekten durumumuz çok mu kötü?

Fakir illa ki vardır ama sokaklar dolu, avmler dolu bence abartıldığı gibi açlık yok. Herkesin parası var memurların altında 500 bin tllik arabalar var..
Ülkemizde denildiği gibi herkes aç mı, gerçekten durumumuz çok mu kötü?
Tc kızları desen elinde iPhone, gucci çanta, bmwli oğlanlarla takılmaca..
Ülkemizde denildiği gibi herkes aç mı, gerçekten durumumuz çok mu kötü?
Cevapla