Fakir illa ki vardır ama sokaklar dolu, avmler dolu bence abartıldığı gibi açlık yok. Herkesin parası var memurların altında 500 bin tllik arabalar var..Tc kızları desen elinde iPhone, gucci çanta, bmwli oğlanlarla takılmaca..
Ülkemizde denildiği gibi herkes aç mı, gerçekten durumumuz çok mu kötü?
En düşük emekli maaşı 2500 bu parayla geçinmek mümkün mü? Avm de insanlar var 500 bin tl değerinde araba var falan demişsin bunları gören gözün 60 ile 70 yaş arasında çalışan insanları görmüyor mu? 1 TL ucuz diye soğukta halk ekmek kuyruğuna giren insanları görmüyor musun
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evet çok kötü dünyanın altıncı en yüksek enflasyin nu olan ülkenin ekonomisi iyi değildir bu kadar aptal cümleler nasıl kuriyisunuz senin gördüğün olan kişiler ülke 85 milyon milyonlarca yabancı ve turistte var onların AVM ye girince zengin mi iluyosun bir AVM kaç kişi alır sizin gibilerin iy lari bizi etkiliyo işte
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evet kötü. AVM gezince zengin mi oluyorsun? Ayrıca memurlar bahsettiğin arabaları o fiyattan almamıştır emin ol. Türk kızları ile ilgili yorumunu da kızlar seninle ilgilendiği için yapmışsın diye yorumladım.
Cafeler çarşı pazar tıklım tıklım.. TIKLIM TIKLIM...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kadın çalışırsa ailede durum daha iyi olur, şu an iki kişi asgari ücretle çalışsa bile ev kirası 3500 veren bile ölmemek için yaşar. Bu ülke bitti artık, dil öğrenip kaçın bu ülkeden