24 yaşında bir inşaat mühendisiyim, 2021'de mezun oldum 4500 lira maaş alıyorum. Özel sektörde mühendis çok kaliteli yerlerden mezun değilse böyle paralarla başlıyor yeteneğe göre ücret artıyor. Bizim proje müdürü 32 yaşında o da asgari ücretle başlamış şimdi 2.500 dolar maaş alıyor. yani 38-40 bin lira geliri var ama hükümete laf ediyor.
Kız kuzenimle ev tuttuk 2500 liraya 1250 lira kiraya gidiyor gerisi bana kalıyor. Millet nankör. Ev arkadaşım diş hekimi mesela. 8.5 bin lira maaş alıyor beğenmiyor. Sürekli ak partiye ve sayın cumhurbaşkanımıza laf söylüyor.
Sizce millet neden nankör?
Kız kuzenimle ev tuttuk 2500 liraya 1250 lira kiraya gidiyor gerisi bana kalıyor. Millet nankör. Ev arkadaşım diş hekimi mesela. 8.5 bin lira maaş alıyor beğenmiyor. Sürekli ak partiye ve sayın cumhurbaşkanımıza laf söylüyor.
Sizce millet neden nankör?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer