Asgari ücretle kraliçeler gibi yaşıyorum, neden millet memnun değil?

24 yaşında bir inşaat mühendisiyim, 2021'de mezun oldum 4500 lira maaş alıyorum. Özel sektörde mühendis çok kaliteli yerlerden mezun değilse böyle paralarla başlıyor yeteneğe göre ücret artıyor. Bizim proje müdürü 32 yaşında o da asgari ücretle başlamış şimdi 2.500 dolar maaş alıyor. yani 38-40 bin lira geliri var ama hükümete laf ediyor.

Kız kuzenimle ev tuttuk 2500 liraya 1250 lira kiraya gidiyor gerisi bana kalıyor. Millet nankör. Ev arkadaşım diş hekimi mesela. 8.5 bin lira maaş alıyor beğenmiyor. Sürekli ak partiye ve sayın cumhurbaşkanımıza laf söylüyor.

Sizce millet neden nankör?
Asgari ücretle kraliçeler gibi yaşıyorum, neden millet memnun değil?
Cevapla