Ekonomi kötüyse ve insanlarda para yoksa alışverişteki kuyruklar ve kapılardaki lüks arabalar nasıl alınıyor sizce?

Bir türlü çözemediğim bir denklemdir bu.
Ekonomi kötü görünüyor, üzerinde tartışılabilir. Alım satım yapılan her bir zerreye fecahat derecede zam gelmesi de bunu doğruluyor. Alım gücünün enflasyonla düşmüş olduğu da aşikardır ki, dolmayan torbalarla pazardan eve dönen aileler, et yüzü görmeyen çocuklar var.

Ama anlayamadığım bir şey var...

Bir caddede yürüyorum, her kaldırımda arabalar var, çoğu da yeni model. Araç fiyatları ortada, bugün yeni bir araç almak için 350 bin tl gibi bir fiyat vermek gerekiyor. Bu paraya da giriş seviyesi alınabiliyor zaten.
Öte yandan, benzine zam haberi duyuluyor, petrol ofislerinde yeri geliyor kilometrelerce kuyruk oluyor.
Metro marketten atılan videoda, yağa gelecek zam haberiyle 70 yaşındaki hacı abi iki tane çocuğu eziyor elindeki yağ bidonlarıyla videoda.
Ekonomi kötüyse ve insanlarda para yoksa alışverişteki kuyruklar ve kapılardaki lüks arabalar nasıl alınıyor sizce?
Bu nasıl olabiliyor?

Ben bir izahat getiremiyorum.
Acaba, zengin zenginleşti, fakir fakirleşti de, o kuyruklardakiler o zenginler, o araç sahiplerinin tamamı da zenginler mi?

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Ekonomi kötüyse ve insanlarda para yoksa alışverişteki kuyruklar ve kapılardaki lüks arabalar nasıl alınıyor sizce?
Cevapla