
https://www.internethaber.com/belediye-pazara-tezgah-acti-vatandas-kostu-tayyip-yapmiyor-bu-zamlari-pazarcilar-marketciler-yapiyor-foto-galerisi-2246706.htm

olay pazarcıda ya da esnafta değil ki
tedarik zincirinde
tarladan alıyor ucuza hale gelene kadar kamyonun mazot parası, işçinin parası, kar marjı oluyor 2 katı
sonra son satıcı pazarcı ya da esnaf satın alıyor toptan ee oda üstüne katıyor pazar stand parası benzin mazot parası ee birazcıkta kar
oldu mu sana ilk satışın 3 katı 4 katı fiyat
son nihai tüketicide karşısında kimi muhatap görüyor pazarcıyı esnafı
günah keçisi seçilsin suçlu bunlar diye
tedarik zincirini bilmiyor ki adam böyle boş konuşuyor ya da biliyor da işine bu geliyor
Kim yapıyorsa Allah'tan korksun fakiri fukarayı düşünsün
Bunu diyen kadın maalesef medya ile beyni yıkanmış bir zırcahil, capcahil, süzme cahil. Pazarcı fiyatını arttırmazsa evini nasıl geçindirecek? Pazarcı hayır kurumu mudur ki, zararına satsın? Patates soğan bile alamadığında dahi ülkenin kötü, hem de çok kötü yönetildiğini anlayamayacak.
ne son satıcı nede üretici bu gün bakıyorsunuz üreticinin marul satışı 8 lira sonra halde bağka bir hale nakliye 4 tl ürün başına nakliye biner sonra son halde diğer satıcılara nakliye + kar payı ürün oldu 20 25 tl sorun üretim yok enerji fiyatları çok yüksek girdiler hep dolar
Cevap
8Cevap
tabi canım onlar kafasına göre atıp tutuyo... her şey zamlanınca napsınlar onlar da mecburen biraz kar etmek için fiyatı yükseltiyo. ne sanıyolar ki hayatlarında kaç kere bişi üretmişler satmışlar hesaplamışlar acaba. öfkelerini onlara kusmaları saçma
Ürünler pazarcı ya da esnafa havadan gelmiyor ki. Bunun üretimi, nakliyatı, aracısı vs var. Tüm bunların içerisinde maliyet kalemleri var. Bu kalemler artınca otomatik olarak fiyatlara yansıyor.
O beyinsizlere akaryakıt ve gübre fiyatlarının ne kadar arttığını söyleyin. 150 TL olan gübre 1000 TL oldu hala beyinsiz gibi pazarcı suçlu çiftçi suçlu diyen var
Devlet zaten suçlu ama pazarcılar çok fahiş fiyatlar koyuyor 25 lirayı biz istanbuldaki pazarcılarda görüyorduk şimdi aynı fiyata biz alıyoruz saçmalık
Dün pazara gittim önümden yürüyen adam şey diyor bunlar yeni toplanmamış 3 haftadır satamadığı malı gelip satıyorlar burada diyor. Bizim devletimiz kadar insanımız da bizi batırıyor.
Sebze ve meyveler, tarladan pazara gelene kadar ki süreçte, kâr üstüne kâr koyan herkes sorumlu bence.
Ülkede ekonomiyi gerçek verilerle değil de siyaset dilinden okuyan vatandaşa bu pahalılık az bile.. Bu arada tüik verilerini kastetmiyorum.
Bilinçsizlik yüzünden zaten bu durumdayız. Pazarcılar son çıkış ona bakarsak çiftçi ne yapsın? Devlet buna bi çözüm bulmak istemiyor. 🤷♀️
Bu cahillik ile hiç bir şey değişmez yemin ederim hayatımızı mahvettiker peki o pazarcı neden zam yapıyor sigulama düşünme yok
Çok cahil bir toplumuz bu gidişle bi 20 sene daha iktidarda kalıcaklar
Vatandaş cahil.
Anlaşılan bu kafayla gidilirse akp yine başa gelecek
Aracılar, taşıma ve yakıt maliyeti ile ürünün fiyatı artıyor.
Bu kadar bilgisiz, cahil vatandaşın oy hakkı var maalesef.
Uyusturulmus beyinler. bilgileri yok fakat fikirleri cok Masallah.
Bunlar adam olmaz gercekten nasil bi beyne sahipler aklim almiyo
Tabi tabi, mazota, gübreye, elektriğe, dogalgaza, zirai ilaca da zammı Amerika yapıyor
Zamların esas müsebbibi Mardinli hal efendileri.
Cidden koyunlar ya aman çobana zeval gelmesin...
Alakası olduğunu zannetmiyorum
Aracılar
Cahillik diz boyu
Evet
Yapıyorum evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?