Kiracıyı çıkartmak için geçerli bir sebep olması şart mı?

Kiracıyla sorunumuz yokk sadece artık evi kiraya vermek istemiyoruz.. onunda sıkıntıya düşmemesi adına en az 3ay önce söylemeyi planlıyoruz.

fakat kiracıyı çıkarmak için geçerli bir sebep olmak zorunda mı yoksa artık kiraya vermemek istememiz yeterli mi? Sözleşme yenilememe hakkımız olduğunu düşünüyorum ama tam bir bilgiye sahip değilim
Kiracıyı çıkartmak için geçerli bir sebep olması şart mı?
Cevapla