Markette hırsızlık yaptım sicilime işlerler mi? Lütfen bilgili biri yardımcı olsun?

utanarak sormak istiyorum ben bu gün bi hırsızlık yaptım yani yaptığım 3. hırsızlıktı bundan önce hiç böyle bir şey yapmadım çaldıklarım da ucuz şeylerdi ve 3-4 parça şeyler neyse bu gün beni yakaladıklarında fotoğrafımı çektiler ve kimliğimi de çektiler ama ben yalvardım ve onlar ramazan ayında olduğumuz için insaflık gösterip parasını öde ve git seni ihbar etmicez dediler ben ödeyip gittim ama daha önce aynı markettin sahibinin başka bir marketinden bi kaç tane kahve çalmıştım ve muhtemelen kameralar da görmüştür ama o an bir şey olmamıştı bunu bu günden sonra görseler beni yine de polise ihbar ederler mi yani ben bir daha yapmayacağıma dair söz verdim ve onlarda ihbar etmeyeceklerini söylediler. Kısaca ilerki günlerde bu kız daha öncedende bir şeyler çalmış deseler ve yine de ihbar ederler mi biz anlaştık sonuçta ve ben her şeyin parasını ödedim ve bir daha da asla böyle bir şey yapmayacağım üniversite sınavına giricem ve aşırı geriliyorum bir şey olucak diye çok da pişmanım
Markette hırsızlık yaptım sicilime işlerler mi? Lütfen bilgili biri yardımcı olsun?
Cevapla