Hiç bir şey alamıyorum maaş yok çünkü olsa da alamam bu zaman da yok halimle istediğim bir şey aldım içim gitti bir daha hiç bir şey almayacağım yazık günah ya almama gerkenler de var tabi nasıl olacaksa
Aylık 1200 $ civarı para geçiyor benim elime bu annemden ya da babandan gelmiyor tamamen devlet kuruluşlarından gelen bir para 1200 $ para ile ben bir sürü şey alabilirim şu an olduğum yerde