Malum benzin, mazot ve lpg fiyatları uçtu yakıt masraflarımız arttı hal böyle olunca da herkes kendi önlemini mecbur almaya başladı. Kimimiz her gün yollara çıkmaz oldu kimimiz uzun yollarda yakıt parasına destek için yolcu almaya başladı peki sizlerde durum ne? Yakıt masrafı için aracınıza yolcu alır mısınız?
Evet alıyorum artık mecburen, hayat zor!
Hayır almam, güvenemem
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yakıt paranızı çıkarmak için aracınıza yolcu alır mısınız?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
En yakın arkadaşlarımdan yanıma birini alıyorum genelde. Müsat değillerse de kendim gidiyorum.
Yani devir ekonomi devri artık...
7 yıldır, bla bla car üyesiyim. Bazen yolcu alıyorum, hem sohbet hem de kazanç amacıyla.
Bu devirde güvenipte arabaya alsak ya yan kesici ya katil ya da tecavüzcü çıkar net.
Kimse kimseye güvenmiyorken almak da mantıklı değil.
yakıt paramı çıkarmak için değil bedava alıyorum ben
Henüz ona ihtiyaç duyar hale gelmedim
Ortalık katil sapık psikopat kaynıyor
üsttekini alırdım :D
Onu kim almaz... :p
Saf bir erkek var ondan aliyom
hayir
Almam
Hayır almam
Hayır almam
Almam
Hayır almam
Hayır