Youtube'da Armağan Çağlayan'a konuktu izledim de, ayda ortalama 50 bini buluyor giderlerim diyor. Sorsam kimse beğenmez ama bu paraları nasıl kazanıyorlar artık ben şoktan şoka giriyorum.mika can raun aylık harcamasıSiz ayda ne kadar harcıyorsunuz?
Mika Can Raun aylık 50 bin lira harcıyormuş, sen ne kadar harcıyorsun?
Boşuna okumuşuz yıllarca bi mesleğimiz olsun diye, kamera karşısına geçip kelimeler yuvarlayarak konuşsaydık olurmuş aslında. Asgari ücretin biraz üstünü kazanmakla beraber hepsini son kuruşuna kadar harcıyorum. Aylık gelirle gider birbirine eşit hemen hemen.
Harcar tabiki doğrudur. Onun yediklerini biz yiyemeyiz icemeyiz kim bilir neler yiyor içiyorsa bu kadar harcıyor. Onun 1 aylık giderinden ben para bile artırırım. 50 bin lira az para değil. Asgari ücretle geçinmeye çalışan biriyim artık evim kira. Ay sonunu zor getiriyoruz. Diyecek bir şey bulamıyorum. Bunları gördükçe sinirleniyorum. Baksan insan değiller gece yaşantıları da var tabi şimdi bunların. Son model arabalar son model telefonlar. Kriz bunları vurmaz bizim gibileri vurur. Tuzları kuru böylelerinin ondan rahat söylüyor yalan değilse nasıl kazandığı belli pis işler yapıyordur mutlaka.
Aylık giderlerim, faturalar ve bir kısım sosyal etkinliklerle birlikte 500 lirayı belki buluyordur.
Mika Raun, estetik olmadan önce gördüğüm birisiydi ve Tiktok çöplüğünde gezen bir horozdan farksızdı, dalga geçmeyen insan çok azdır belki de. Estetik olduktan sonra, pr çalışması mı yaptı yoksa gerçek tepki miydi anlamadığım şekilde herkes tarafından beğenilmeye başladı. Bu kadar ilginin gözdesi olan bir insana markalar da reklam vermeye çalıştılar, kendisinin de belli ki kafası çalışıyor ki ücretli içerik üretmeye başlamış. Euro/dolar kazanıyorsa normal bir rakam ancak Türk lirası kazanıyorsa aylık 50bin harcama yapması kendisinden çok kendisini bu kadar yücelten sosyal medyanın hatasıdır.
Benim ortalama aylık giderim 3000 euro civarında. Tabii Avrupa için söylüyorum. Bu bahsettiğin tipi gördüm ben aşko diyip duruyor yılışık bir şey. Siz bu hale getirdiniz bunu. Yoksa kimden nereden yüz bulacaktı? Ne çok seviyosunuz toplumunuzda böyle tipleri yüceltmeyi, normalde garsonluk için başvursa kapıdan almazlar ama siz besleyip bakıyorsunuz
Kimdir tanımıyorum, ilgimi de çekmiyor. Aylık giderlerim akbil (~150), yemek kartı (~40), internet paketi (~35), ped ve krem gibi her ay çıkan zaruri harcamalar (~200), eczane (~30), ve olursa max 3 kere dışarıda yemem gerekmiştir. Başka bi' harcamam yok.. Evde ihtiyaç varsa eve harcıyorum. Düşündüm de ben niye zengin değilim? 😂😂
Ben salladığını düşünüyorum 50 bin lira harcayabilecek kadar çok kazanmıyor, o kadar ünlü ya da markalarla işbirliği yapan biri değil. Ayda 50 bin lira harcasa çok lüks bir evde yaşardı her şeyden önce. Buna bi de yorumlarında çok güzelsin çok zekisin yazıyorlar, cidden o da bana ayrı ilginç geliyor. Dış görüntüsü, kişiliği, duruşuyla fazlasıyla itici ve abartı bir tip.
Şu laneti izleyen tipler de bunun gibi zaten. Paradan daha değerli şeyler var. Saygınlık gibi. Bu ne olduğu belli olmayan tipleri yaratık olarak görüyorum
Dinazor olsaydim da bu caga denk gelmeseydim mk. sen doktor ol hakim ol general ol yillarin emegini ver.3 5 soytari senin maasini makyaj malzemesine versin. ne günlere kaldik
7
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Paraları nasıl kazanıyor soru bu , sma hastası insanlar , kanser hastası insanlar , ve bir çok rahatsızlığı olan , evsiz , yetim , gariban insanlar varken , bu aptala kazandırdılar kim kazandırdı gene bunun gibi aptal olan kesim , yani insanlarin sonunu , insanlığın sonunu getirecek olan bu cehalet , bu aydın olmayan , bilinçsiz , saçma sapan kesim , ülkeyi yönetene bakacak olursak , bu ülkede zerre kadar beyin yok , bokunda boğulan bir Türkiye
Hey kurban olduğum Alalh’ım.. biz insansak bunlar nedir? Bunları İbret olsun diye mi yarattın ? Şayet ibret olsun diye yarattıysan , bu halimize binlerce kez şükürler olsun..
Param olsa da o kadar harcamazdım para keyfine değil. Parayla yapılacak çok şey olduğu için harcadıkça huzur verecek, göz yaşı akıttıracak çok şey olduğu için.
Şu tipleri izleyip şu paraları kazandırıp sonra da harcayınca şaşırıyor millet, garip. Ülkemizde yeteneğin değil absürtçe hareketlerin kazandığı bir döneme girdik Instagram ve tiktok yüzünden.
Ciddi ciddi tiktokdan mi kazanmış bu kadar parayı, olm hangi slaklar bunlara hangi amaçla para atıyor? Dünyanın en zengin insanı bile olsan böyle birisine bağış yapmam ya cahilin teki.
Bu ülkede para kazanmak istiyorsan kendini rezil etmelisin böylelikle insanların dikkatini çekmelisin, tiktokta kendine sürekli, or*spu muamalesi yapan birisi. Böyle kazanacağıma hiç kazanmam daha iyi. Ben de geçen 170 liralık alışveriş yaptım içim acıdı
O kadar paraya babaannem de güzel olur , ben doğuştan güzelim , ha önemli mi hayır insanin kalbi güzel olsun. Ama bil ki zeka bunların hepsinden önemli o da bu herifte yok
güzel olduğunu sanıyorsun ama özgüvensizlikten kendi hesabına fotoğrafını bile koyamıyorsun. bunun zekayla falan alakası yok fakirim ama gururluyum ayaklarını geç zeka olmasa kimse zengin olamaz ztn😉
Belki yaşım küçüktür , belki anonim olmak tercihimdir. Yani kusura bakma da dayı sende çok birşeye benzemiyorsun , ego'n seni kör etmiş insanları eleştrip duruyorsun bu yüzden , zekayla zengin olmak eski dönemlerin olayıydı , insanlar artık zengin olmak için değerlerini satıyorlar ve edepsizliği kabul edersen biryerlere geliyorsun her şekilde. Bu herifin ne özelliği ne niteliği var bir tane sayabilir misin
tip yarışına gireceksen önce anonim kalmayacaksın ordan öyle fakeden herkese sallamak kolaydır ayrıca tipimi eleştirecek son insan bile değilsin. ksye 18 yaşından küçükler giremez normalde sen bundan daha küçüksen senin ahlaken burada olman da yanlış. çünkü burada senin yaşını aşacak ortam var abim😂
Benim ise tek giderim ayda 50 paket sigara. Ama ona bile göz dikmişler ona bile laf sayıyorlar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Öğrenci olduğum için ailemden para alıyorum özel pansiyonda kalıyorum aylık 2.800 lira onun parasını ailem veriyor zaten onunla beraber 5-6 bin oluyordur.
Benim hem annem hem babam çalışıyor ve benim dışımda bir kardesim var o da liseye yeni başladı zaten bir maaşı bana gönderiyorlar bir maaşı kendileri harcıyorlar
300 k mı öhh bee. Valla yalan söylemiyorum 30 liraya bile ihtiyacım var bana yardım etme şansın yok mu be ciddiyim. mesaj atamadım kapatmışsın o yüzden burdan yazdm