Nakliyeye 2 kat para verdim, ramazan diye eve eşyaları da ben taşıdım. Şimdi yemek istiyorlar, ne yapsam?

eve eşyaları ben taşıdım ayıptır söylemesi 20 dakikalık mesafeye 4 bin lira verdim şimdi de yemek istiyolar ne yapmalıyım
Nakliyeye 2 kat para verdim, ramazan diye eve eşyaları da ben taşıdım. Şimdi yemek istiyorlar, ne yapsam?
Cevapla