Toplu taşımaya gelen zam hakkında ne düşünüyosunuz?

İstanbul ' a toplu taşımaya yüzde 40 zam geldi. Tam akbil 7.67 TL oldu. Asgari ücretle çalışıp toplu taşıma kullanan ne yapsın söyler misiniz? Babamın aylığının yarısı yola gidiyo resmen
Toplu taşımaya gelen zam hakkında ne düşünüyosunuz?
Cevapla