Ihracat yaparak fakirlesen bir ulke olduk mu?

Enflasyon açıklandı. Cok buyuk sayılar var. Gida ihracatı ise büyük bir hizla devam ediyor. Gıda ihracinin ulkemiz içindeki fiyatları artırdığını da bir cok ekonomist söylüyor.. dışarıdan gelen gida talebini karşılamak için ulkedeki kaynakları satmak ic piyasada da yuksek fiyatlara sebep oluyor..
Ihracat yaparak fakirlesen bir ulke olduk mu?
Cevapla