Güney Afrika’da, yanlışlıkla hesabına 14 milyon rand (14 milyon lira) yatan ve o paranın bir kısmını harcayan öğrenciye beş yıl hapis cezası verildi.


E çalmamış ki hesabına yatmış, çaldığına dair deliller yokken hakkında yasal işlem başlatılması çok abes bir durum bence. Paranın hesabına geçmesi durumdan da banka sorumludur.
Cevap
11Cevap
Harcamam. O insanin yaptigina sark kurnazligi derler.
Paran varsa vardir, yoksa yoktur.
Sana yanlislikla gelmesi senin oldugun anlamina gelmez.
İyi yapmış, harcamış :) Neden hapis cezası veriyorlar ki anlamadım hesabında gördüğü para yanlış yapandan kessinler bunu bence.
Harcamazdım o paradan hayır gelmez örneğide okudum şu an hapis mantıklı bir ceza olmuş
İkileme düşsemde iade ederdim içim kan ağlayarak.😀
Türk hukukuyla farkı yokmuş. Cezanın niteliği ve konusu bakımından aynı
harcamazdım..
çünkü misliyle çıkacağını bilecek kadar yaşadım bu hayatı..
Merhaba soru silebiliyor musunuz
Aykırı ama link 1 x perim atamıyorum aile ve toplum da anket sorusu baya aşılarda eşitlik var mı diye soruyor lütfen siler misiniz
maalesef 3 xper olmadığım için olmuyor
Çok teşekkür ederim aile ve toplumda anket sorusu baya aşağıda
Mesajlardan atsam linki olur mu
Hayır, harcamazdım. Akıl var mantık var yani..
Harcamam anlarım zaten yanlış olduğunu
Harcamazdım günah olur hemde haram olur
Öyle bir şans bile gelmez
Yasal olarak suç, bankaya derhal haber vermeliydi.
Söylemesi lazımdı.. hemen yiyici olmasaydı
Harcarım belasını bile veririm
Sonuçta öğrenci ne yapsın harcamış iste
Öğrencinin suçu yok ki? 😁😄 çatır çutur harcardım
Harcamazdim
Harcamazdım günah
Evet
Bizde yatmaz ki bahtını skim
Yazık olmuş.
İyi olmuş
Harcardım bana ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?