Sizce ekonomi adına bizden bir şeyler gizleniyor mu?

Sizce ekonomi adına bizden bir şeyler gizleniyor mu?
Bime gidiyorum her hafta fiyatlar değişiyor önceden zamlar 3 ayda 1 6 ayda bir ya da yılda bir yapılırdı şimdi saatlik zam geliyor!

Igneden ipliğe zam oğlu zam!

Sizede bizden biseyler biseyler gizliyorlar gibi gelmiyor mu? Bakın aşağıdaki görsele iyi bir inceleyin!
Sizce ekonomi adına bizden bir şeyler gizleniyor mu?
Görseli yorumluyorum; savaş başladığı gün 1tl = 5,88 ruble ediyormuş. Bu gün ise 1tl = 5,61 ruble ediyor yani savaş halindeki bir ülkeden bile hızla değer kaybediyoruz!
Savaş yok, ambargo yok, ekonomik saldırı altında değiliz paramız tüm bunlar altında kalan rus rublesinden daha hızlı eriyor ve tarihin en kötü sayfalarına doğru gidiyoruz! Bunu anlamak için ekonomist olmaya gerek yok! Siz ne düşünüyorsunuz!
Sizce ekonomi adına bizden bir şeyler gizleniyor mu?
Cevapla