Gayrimenkul yatırım uzmanı Serkan Senekçi’nin Antalya’daki kira artışlarıyla ilgili değerlendirmeleri şöyle: “Savaş öncesi günde iki-üç kişi ararken, şu an sekiz-10 kişiye kadar çıktı. 3 bin liraya verdiğimiz 1+1, 2+1 daireler şu an 8-9 bin lira civarında.”
Aileleriyle birlikte gelen Ukraynalıların bir kısmı yakınlarının yanına yerleşirken, geliri yüksek olanlar ya gayrimenkul satın alıyor ya da kiralıyor. Bu durum Türkiye İstatistik Kurumu’nun (TÜİK) verilerine de yansıdı. Antalya’da şubatta 4 bin 727 konut satılırken, 1099 konutun yabancılar tarafından satın alındığı açıklandı.
Antalya’da emlakçılık yapan Muhammet İnci, yerli halkın kiralar karşısında zorlandığını söyledi: “Aslına bakarsanız halkımız adına biraz sıkıntılı bir durum. 60 metrekare giriş katının kirası 3 bin 500 lira olmuş. Niye bu kadar istiyorsunuz dediğimizde bunu veren Ruslar, Ukraynalılar var diyorlar.“
Rusya-Ukrayna savaşı Antalya'da kiraları uçurdu. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Dedim ya halkımız , halkını kazikliyor. İstanbul havalimanımda patlama olduğunda taksiciler 10 kat daha fazla para istedi. Fransa da patlama olmuştu havalimanında taksiciler ücretsiz götürüyordu. Sorsan senin dediğin gibi Müslüman ülkeyiz onlar gavur. Vicdan ve merhamet bambaşka bir şey. Bir dine sahip olanlar ahlaka ihtiyacı yokmuş gibi davranıyorlar
Bakınca iyi görünsün müslüman görünsün ezen okununca ses falan kıssın millet görsün yeter asıl kimse görmeyince yer b. ku yapıyorlar ve dediğinin gibi ahlak hikaye al telefonu eline video Çek millet görecek de bak 10 kata mı götürüyor o zaman
İnsanIar kahramanIarı oynuyorIar; çünkü korkakIar. AzizIeri oynuyorIar; çünkü kötü ruhIuIar. Suikastçiyi oynuyorIar; çünkü yanıbaşIarındaki komşuIarını öIdürmek için yanıp tutuşuyorIar. İnsanIar oynuyorIar; çünkü doğuştan yaIancıIar. Jean Paul Sartre
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Metre karesine 3500 lira yazdığım evlere şu an 9500 lira yazıyorum değerlemede. alt katim 6500 e kiraya gitti firsatci olmusuz her yerde.
Müslüman halkımız hiç insanlar zor durumda demez eline fırsat geçince s. Meye bakar diyorum
Çok mu açık söz oldu ne 😅
Ama öyle okul açıkıyor diye ev kiraları artar deprem olur binalar yıkılır afet oldu demezler boş evlerin kirası artar yalan mı yani
Haklısın. Dış güçler falan değil iç güçler yani açgözlü halk bitiriyor bizi
Evet çoğu fiyat artma sebebi o
Maalesef. 8 bin lira kira mi olur
İçine oturulmayacak halde evler için 4000 5000 istiyorlar
İzmir'de de pahalı mi
Her yerde kiralar uçtu herkesin bahanesi var
Maalesef
Çok çıkardı toplum olduk sadece kirada değil ticarette de adam 80 TL alıyor 200 TL satıyor onu en az gibi
Dedim ya halkımız , halkını kazikliyor.
İstanbul havalimanımda patlama olduğunda taksiciler 10 kat daha fazla para istedi. Fransa da patlama olmuştu havalimanında taksiciler ücretsiz götürüyordu. Sorsan senin dediğin gibi Müslüman ülkeyiz onlar gavur. Vicdan ve merhamet bambaşka bir şey.
Bir dine sahip olanlar ahlaka ihtiyacı yokmuş gibi davranıyorlar
Bakınca iyi görünsün müslüman görünsün ezen okununca ses falan kıssın millet görsün yeter asıl kimse görmeyince yer b. ku yapıyorlar ve dediğinin gibi ahlak hikaye al telefonu eline video Çek millet görecek de bak 10 kata mı götürüyor o zaman
İnsanımız işte sahte
Sanal dünya da bunu iyice artırdı
Mesela nasıl
Nasıl olsa diye sanal diye iyice sahtekar oluyorlar sorsan orucunu hiç kaçırmamıştır ama burada sapık tacizci her şeyi yapıyor
Kesnilikle haklısın.
İnsanIar kahramanIarı oynuyorIar; çünkü korkakIar. AzizIeri oynuyorIar; çünkü kötü ruhIuIar. Suikastçiyi oynuyorIar; çünkü yanıbaşIarındaki komşuIarını öIdürmek için yanıp tutuşuyorIar. İnsanIar oynuyorIar; çünkü doğuştan yaIancıIar.
Jean Paul Sartre
Güzel demiş yerinde bir söz
evet :)
Düşmanı dışarıda aramamak lazım. Dünyada biz harici başka ülke olmasa bile birbirimizi yer bitiririz zaten.
Alaskada bile savaş çıksa tek etkilenen ülke biz oluruz yemin ederim.
Herkes kendi cebini doldurmanın derdine düşmüs ama dünya malı dünya da kalır
Kardeşine dokunmadığı halde babasından dayak yiyen abi figürüne döndük, sonumuz hayırlara gitsin.
Mülteciler ülkesi yanında fırsatçılık ülkesi de oluyoruz işte. 😃
ülkenin anasını hadi ordan. başka söze hacet yokkkkkk
ülkenin anasını s. ktiler yazmıştım :D
Normal mülteci nufüsü arttıkça ki artıcak konut yapımıda azaldı maliyetlerden fiyatlar artıcaktır
Aslında yerel halka ve Mültecilere farklı fiyat çekmek gerekli.. Kendi insanımızı mağdur etmenin alemi yok
Tek kelimeyle yazıklar olsun.
Normal ukraynali turistlerin uğrak yeri
Zaten artıyordu
Ev almak artık hayal oldu
🤷🏻♀️