Her şeye zam geldi ve gelmeye devam ediyor. Hal bu olunca bazı harcamaları da kesmek durumunda kalıyoruz. Ben örnek vererek başlıyorum. Dışarıda güzel bir yerde yemek yerdim bundan 2-3 ay öncesine kadar ama artık onu bile yapamaz olduk. Sizde durumlar nedir?
Ay sonunda ayakta kalabilmek için nelerden feragat ediyorsunuz?
Ev geçindirmek yeterince zor bu devirde ekonomik olarak düşüşteyim birde Bunca zorluğun içinde bir kaç yıllığına cezaevine gireceğim. Duygularım darmadağın oldu hiç iyi şeyler düşünemiyor sağlıklı duygular hissedemiyorum. İnceldiği yerden kopsun artık. Umursamazca davranıyorum.