Para & Ekonomi Türkiye'de bir genç olarak paranızı nerelere harcıyorsunuz? GoldCoin Takip Et FenomenXper 7 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Eskiden yaptığım çoğu şeyi artık yapamıyorum. Paramın çoğu ihtiyaca gidiyor. Keyif için para harcamayı unuttuk. Türkiye'de bir genç olarak paranızı nerelere harcıyorsunuz? Cevapla Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Gökkuşağımkayboldu0 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 79% +1 yıl Tüm sektör ögrenciden geciniyor ama en onemsenmeyende biziz 1 2 Yorumla GoldCoin +1 yıl o kadar haklısın ki Yorumla Gökkuşağımkayboldu0 +1 yıl Ve hep bizden şikayetciler ogrenciler olmasa naparlardi acaba Yorumla
cnrche Takip Et Master Yaş: 27 , eic 46% +1 yıl Arabaya,Yakıta,Sigaraya,Bir miktar eve,Giysi vs. İhtiyaçlara,Gıda alışverişine,Oyunlara 😂 0 0 Yorumla
Jealous_14 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Valla her şeye harcıyorum özellikle ceket ve saat alışverişi 0 1 Yorumla GoldCoin +1 yıl Allah bereket versin :D Yorumla
souvenirx Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Gıda ve kişisel bakım ürünlerine daha çok param gidiyor. 0 1 Yorumla GoldCoin +1 yıl benim de öyle Yorumla
IIILilith Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Eskiden beğendiğimiz şeylere de para harcayabiliyoduk artık sadece ihtiyaç. 0 0 Yorumla
kantitatif Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Keyfi harcama olarak sayabileceğim tek şey sevdiklerime aldığım hediyeler. Kendime cimriyimdir 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Para yokki genç miyiz yaşlı mi ruhumuz yaşlandı bu ülkede yaşamaktan 0 1 Yorumla GoldCoin +1 yıl haklısın :( Yorumla
cvs32 Takip Et Bilge Yaş: 28 +1 yıl yeme içme, bakım ve kıyafete. Dün 4 parça kıyafete 2540 tl ödedim maalesef. 1 0 Yorumla
-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Para yok harcamaya :D 0 2 Yorumla GoldCoin +1 yıl valla doğru diyorsun :D Yorumla -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ +1 yıl Ben ne zaman yanlış konuşuyorum ki zaten nasıl bir kralım ya Yorumla
merkürkedisi0 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 40% +1 yıl En çok mideme sonra dış görünüşüme 0 1 Yorumla GoldCoin +1 yıl ben deee :D Yorumla
canlibomba1 Takip Et Xper 5 Yaş: 43 , eic 97% +1 yıl Para harcamasını bilmeyen ben bunu beğendi 0 1 Yorumla GoldCoin +1 yıl :D Yorumla
venom4499 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Türkiyede bir genc degilim sjsjsj 0 2 Yorumla GoldCoin +1 yıl şanslısın :D Yorumla venom4499 +1 yıl Daha beyer yerdeyim lo Yorumla
pansyy Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Harcayacak parayı bulana helal olsun 0 1 Yorumla GoldCoin +1 yıl bulsak da dayanmıyor hemen bitiyor Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl SigarayaKıyafete Koleksiyon oyuncaklarına 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,7b cevap paylaştı. Temel ihtiyaçlar 0 1 Yorumla GoldCoin +1 yıl zaten keyfe para kalmadı Yorumla
zodyaklısamara_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 78% +1 yıl Kitaplara 0 2 Yorumla GoldCoin +1 yıl çok güzel bir yere harcıyormuşsun Yorumla zodyaklısamara_ +1 yıl En iyi yatırım Yorumla
aleyyynaa_ Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Kıyafete , makyaja ve gezmeyeee 0 1 Yorumla GoldCoin +1 yıl aynıyız :D Yorumla
adamımademederim Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Keyfe harcayacak param yoktur 0 2 Yorumla GoldCoin +1 yıl helal be :D Yorumla adamımademederim +1 yıl Herkes ayağını yorgana göre uzatsın Yorumla
erkeksihayvan Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 334 cevap paylaştı. hangi paramızı? 0 1 Yorumla GoldCoin +1 yıl hahahaha Yorumla
omer_dogu_student Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl bem mi 11 tane ayri üniversitesi ve eğitime 0 0 Yorumla
Grininellitonu35 Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Yaşlandım evladım 0 2 Yorumla GoldCoin +1 yıl hangimiz yaşlanmadık ki :D Yorumla Grininellitonu35 +1 yıl 26 fena değil evladım 😅 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Tüm sektör ögrenciden geciniyor ama en onemsenmeyende biziz
o kadar haklısın ki
Ve hep bizden şikayetciler ogrenciler olmasa naparlardi acaba
Arabaya,
Yakıta,
Sigaraya,
Bir miktar eve,
Giysi vs. İhtiyaçlara,
Gıda alışverişine,
Oyunlara 😂
Valla her şeye harcıyorum özellikle ceket ve saat alışverişi
Allah bereket versin :D
Gıda ve kişisel bakım ürünlerine daha çok param gidiyor.
benim de öyle
Eskiden beğendiğimiz şeylere de para harcayabiliyoduk artık sadece ihtiyaç.
Keyfi harcama olarak sayabileceğim tek şey sevdiklerime aldığım hediyeler. Kendime cimriyimdir
Para yokki genç miyiz yaşlı mi ruhumuz yaşlandı bu ülkede yaşamaktan
haklısın :(
yeme içme, bakım ve kıyafete. Dün 4 parça kıyafete 2540 tl ödedim maalesef.
Para yok harcamaya :D
valla doğru diyorsun :D
Ben ne zaman yanlış konuşuyorum ki zaten nasıl bir kralım ya
En çok mideme sonra dış görünüşüme
ben deee :D
Para harcamasını bilmeyen ben bunu beğendi
:D
Türkiyede bir genc degilim sjsjsj
şanslısın :D
Daha beyer yerdeyim lo
Harcayacak parayı bulana helal olsun
bulsak da dayanmıyor hemen bitiyor
Giyime harcadım paramı bu sıra.
Erzak alışverişine gidiyor çoğunlukla
Aracın yakıtına elektrik ğe 😃
Sigaraya
Kıyafete
Koleksiyon oyuncaklarına
Oyun ve teknolojik ürünlere
Temel ihtiyaçlar
zaten keyfe para kalmadı
Kitaplara
çok güzel bir yere harcıyormuşsun
En iyi yatırım
Kıyafete , makyaja ve gezmeyeee
aynıyız :D
Keyfe harcayacak param yoktur
helal be :D
Herkes ayağını yorgana göre uzatsın
hangi paramızı?
hahahaha
bem mi 11 tane ayri üniversitesi ve eğitime
Para mı? O da ne?
Sadece ihtiyaca
Yaşlandım evladım
hangimiz yaşlanmadık ki :D
26 fena değil evladım 😅
Ayfon
Cilt bakımı, kıyafet
Bir de kitap
Kitap makyaj kıyafet
İddia
Yemek ve kitap