Et ve Süt Kurumu kırmızı ete zam yaptı. Buna göre; 1 kg kıymanın kilosu 56 liradan 83 liraya, 1 kg kuşbaşının fiyatı da 62,50 liradan 92 liraya yükseldi.
Kırmızı ete yüzde 48 zam geldi. Et alabiliyor musunuz?
Yapay etler var. Et gibi ama tadı yok. Yenmesi bile zor. Onlar var Türkiye de. Belki herkes yemiş de olabilir ben de dahil. İnternetten bakın yapay et diye çıkar.
Sana daha çok soru çıkar kardeşim bu ekonomide yuvarlandıkca hızlanıyoruz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Zaten kasaptan et almayın , kasap bile bilmiyo ne eti olduğunu.. At eti domuz eti yiyoruz... Yap birikimini kurban bayramında kestiğin eti stoklar sene boyunca yersin helal helal..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Pardonda kilosu 56 lira değildi ki? Hatta 80 kusur liraya da degildi. Ben 2 aydır 110-120 lira arasına alıyorum kilosunu...
“Et alamayan, kuzu kessin” tavsiyesi veren Desticiyi dinleyip kuzu keselim bariii 😅☺️
Anasının kuzusu 😂
Ciğerimin köşesi 😂😂🤭
Neyse yarın ciğer yiyeyim 😂
Salata da vardırrrr 🙄🙄 😒
Var tabi ki 😂
😒😠
Boğazından nasıl geçecek
Çok da iyi geçer 😂
Boğazına takılırsa benii hatırlaaa 😂😂😂🤭🤭🙈
Kendimde var satın almıyorum
Yapay etler var. Et gibi ama tadı yok. Yenmesi bile zor. Onlar var Türkiye de. Belki herkes yemiş de olabilir ben de dahil. İnternetten bakın yapay et diye çıkar.
Sana daha çok soru çıkar kardeşim bu ekonomide yuvarlandıkca hızlanıyoruz
Zaten kasaptan et almayın , kasap bile bilmiyo ne eti olduğunu.. At eti domuz eti yiyoruz... Yap birikimini kurban bayramında kestiğin eti stoklar sene boyunca yersin helal helal..
Küçük başla uğraşıyorum😅 keşke yem fiyatları uçmasaydı etde daha ucuz olsaydı
Zamsız günümüz geçmiyor zaten alıştık.
Bakalım daha ne kadar artacak her şey.
Çok rahat alabiliyorum
Artık et yok hayatimizda hic yiyemicez.
O fiyatlara et yok.
Alıyorum çok şükür
Alıyoruz
Kiyma 120 tl olmus nasil alabileceksin ki
2000 e kirada oturanlar 4,500 ü kira veriyormuş gibi ayırıp , 2000 i kiraya geri kalanı kasapa ödesin
2000 tl artik yuksek bir kira degil ki Turkiye ve İstanbul sartlarinda
Evet işte ucuz kirada oturanlar kolaylıkla et yiyebilir
Ucuza kira yok artik onu diyoruk
2000 e oturan bedava oturuyo
Sen mesela 3000 i indir ceve
Cebe
2000 bedava evet simdi. Benim kira artisim Temmuz bana o zaman saplayacaklar 🤣
Kendime zor bakiyom
Ekonomi bu aralar karabasan gibi ☺️☺️