5 litre yağ olmuş 200 lira 🌻 Bu kadar da alenen insan dolandırılır mı be?

5 litre yağ olmuş 200 lira. Marketler depolara kaldırıyor ki zam gelince eldekini zamlı fiyatla satalım. İzahı olmayan şeylerin mizahı olur misali ben de sorayım, 200 liraya yağ alırken hiç gocunmayacak zengolar var mı aramızda?
5 litre zeytinyağı 200 lira oldu.
5 litre zeytinyağı 200 lira oldu.
5 litre yağ olmuş 200 lira 🌻 Bu kadar da alenen insan dolandırılır mı be?
Cevapla