Yatırım için altını nerden alıyorsunuz?
Kuyumcudan
Bankadan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
işçiliksiz olsun yeter.. gram altın , çeyrek , yarım, tam, ata lira, reşat veya işçiliksiz bilezik olabilir.. 14-18 veya 22 olabilir bilezik fark etmez.. ama işçiliksiz olacak.. gram altını döviz bürolarında da satıyorlar. altın orta ve uzun vadeli yatırım aracıdır.. ve orta uzun vadede daima kazandırır.. daima.. en azından enflasyon karşısında asla değeri düşmez reel olarak.. nereden aldığın mühim değil.. al koy kenara.. al koy kenara.. banka senin altınını kullanır.. yastık altında tutmanı öneririm.. veya kasa kiralayabilirsin.. veya alabilirsin.. al altını.. unut orada kenarda.. sürekli de üzerine ekle.. dokunma yıllarca.. 5 - 6 sene sonra şaşırır kalırsın... gram altının artısı şu.. istediğin kadar alabilirsin değer olarak.. ve kuyumcu haricinde başka kurumlar da bozar.. ama diğer saydıklarımı sadece kuyumcular alır.. ve son olarak gram altını abuk sabuk yerlerden alma..
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?