Doktorlar , memurlar ve polislerin verilen zamlara tepki göstermesine nasıl bakıyorsunuz?

Doktorlar , memurlar ve polislerin verilen zamlara tepki göstermesine nasıl bakıyorsunuz?
Benim bakış açım tamamı ile haksızlar , enflasyon karşısında ezilen siz değilsiniz en az maaş alan işçi kısmı sizin ne haddinize kalkıp asgari ücret kadar zam istemek.

DOKTOR : EN DÜŞÜK DOKTOR MAAŞI 2022 NE KADAR? 2020 yılının Ocak ayında yapılan düzenlemeler doğrultusunda kamu ve özel sektör dahil olmak üzere en düşük doktor maaşı 6.163 TL olarak belirlenmiştir. MEMUR : En düşük memur maaşı 5.279 TL olması beklenmiyor. POLİS : Polis maaşları 7 bin 803 TL'ye olması bekleniyor.
İŞÇİ : Asgari ücret 4.253,40 TL

Şu tabloya bakıp UTANMIYOR MUSUNUZ?

Enflasyon size daha fazla mı etki yaptı? işçinin masrafı 3 bin TL de sizin ki 5 bin TL mi?
Bu aç gözlülük bu kıskanma nerden geliyor?

ben 4750 TL + Age ile 5000 TL alıyordum şimdi 5250 TL oldu.
2021 = Asgari ücret 2 bin 825 lira 90 kuruş benim maaşım 5000 TL
2022 = Asgari ücret 4.253,40 TL benim maaşım 5250 TL oldu.

Ben kalkıp bir şey demiyorum kıskanmıyorum ama siz de nasıl bir kin kıskançlık varsa artık..

Tabi yediremediler niteliksiz işçi sınıfı gözü ile baktıkları insanların 4 bin alıp onların 1-2 bin tl almasına , yazık..

görüşlerinizi bırakırsanız sevinirim :)
Doktorlar , memurlar ve polislerin verilen zamlara tepki göstermesine nasıl bakıyorsunuz?
Cevapla