
Elektrik 150kw üstüne %147
Benzine 68kurus
Motorine 129 kuruş
Lpg 78 kuruş
Doğalgaza %25
Yazık bu ülkedeki orta kesim ve fakir kesime! En çok onlar eziliyor! Bunu cidden halka reva mı görüyorsunuz? Bakın ben yurt dışındayım! Benim zoruma gidiyor bunları görmek. Benim ailem eşim dostum turkiyede. Bunlar ne yapacak hicbir fikrim yok! Elimden gelse hepsini evime davet edecem. Ben burada 110m2 evde 2 kişi kalıyorum 1200$ kirası 2 kişi kalıyoruz aylık 600$ ödüyorum. Elektrik su doğalgaz sınırsız ve bedava! Ben sadece kira ödüyorum. Ev sahibi vergi olarak yıllık elektrik su doğalgazı ödüyor! Burada kurallar böyle. Peki turkiyede kurallar nasıl? Ben her gün Allah'a şükrediyorum benim buraya gelmeme vesile oldu diye. Hepinize çok geçmiş olsun diliyorum...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer