Aylık 4.300 kazanıyorum, en iyi yatırımı nasıl yaparım?

İyi akşamlar herkese, ben 3 yıldır çalışıyorum mesailerle birlikte maaşım 4.300-4.500 oluyor. Çok harcamam olmaz yazın tatile giderim onda da kamp yaparız dostlarla en fazla 3 bin falan harcarım. Ailemin evinde yaşadığım için kira, fatura derdim yok. 3 yıllık çalışmamda toplam da 110 bin liram birikmiş. Ev almak istiyorum fakat daha sonra olaylar nasıl gelişir bilmiyorum. Araba almak istemiyorum çünkü babamın arabası var. Ev alırsam nasıl olur? Altına yatırmaya kalksam akrabaların düğünü cartu curtu olacak ve o altınlar bende kalmayacak bunu biliyorum. Sizce ne yapmam lazım? Bana tavsiyeniz ne olur?
Aylık 4.300 kazanıyorum, en iyi yatırımı nasıl yaparım?
Cevapla