
Kurucuları Türk olan bir şirketin bu kadar büyümesi ve ''Global'' olma yolunda hızla ilerlemesi ve sonunda ABD pazarına girmesi.. Çok gurur verici açıkçası. :')
Sizin düşünceleriniz neler? Getir uygulamasını kullanıyor musunuz?

Kâr etmeyeceğini düşündüğü bir işe girmez garantörleri ve desteği yoğundur bu yüzden sorun ve ya risk alıp yaşamaz çünkü kendini çok ilerletip, ün kazanmış, kabul görmüş bir firma bu tarz kurye işleri de yurtdışında açık verdiğini düşünürsek gayet yerinde ve pozitif bir iş girişimi
Cevap
3Cevap
Artık güven kalmadı. Birkaç yıl sonra batıp hissedarlarını mağdur da edebilir. Türkiye böyle olaylara alışık
Cok yakinda katar veya abd li yatırım cılar tarafından satın alınır
Yakında satılırsa hiç şaşırmam
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?