Merhaba Chicago! Getir ABD pazarına giriyor ne düşünüyorsunuz?

Getir bi gurur :)
Getir bi gurur :')
Türk şirketi Getir ABD pazarına giriyor!

Kurucuları Türk olan bir şirketin bu kadar büyümesi ve ''Global'' olma yolunda hızla ilerlemesi ve sonunda ABD pazarına girmesi.. Çok gurur verici açıkçası. :')
Sizin düşünceleriniz neler? Getir uygulamasını kullanıyor musunuz?
Merhaba Chicago! Getir ABD pazarına giriyor ne düşünüyorsunuz?
Cevapla